Heirbaut Hunters Geplaatst 16 augustus 2004 Geplaatst 16 augustus 2004 Mijn Kruimelduifje, Gelukkig maar dat ik je verkeerd interpreteer. Maar nu is het duidelijk. En nu hoeven anderen je ook niet verkeerd te interpreteren. Maar dan is het nu toch duidelijk dat er niet meer over KabouterCD's gekletst kan worden? Niet in welke hoedanigheid ook? Beter deze duidelijkheid, dan een groot grijs gebied, ongeacht of het nu wel of niet legaal is.
Kruimeldief Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 Hehehe, eindelijk. Werd er al een beetje bedroefd van. Het is vervelend hoor om het een te zeggen en dan precies 100% tegenovergesteld begrepen te worden Je conclusie is top. Zo is het en niet anders, tenminste voor wat mij betreft. CU GRTZ Kruimel
mc gregor Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 oke we hebben het niet meer over ...........kaarten ik dacht smurfkaarten en geen uitleg meer over .2. dan hebben we het toch over mac 2 mac
Heirbaut Hunters Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 Kan iemand mij vertellen hoe ik smurfkaarten moet downloaden met mac2mac? Van die mooie met 256 kleuren.... Geintje meneer de moderator...
walibi Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 Hier heb je een complete uitleg. Smurfkaart.nl Groetjes, René
Heirbaut Hunters Geplaatst 17 augustus 2004 Geplaatst 17 augustus 2004 Hier heb je een complete uitleg. Smurfkaart.nl Groetjes, René Oioioioioi, daar worden moderators niet blij van, doorlinken naar smurfenkaarten. Ik zeg: bannen die man
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden