opaNokki Geplaatst 17 januari Geplaatst 17 januari Al vanaf 2009 doe ik aan dit spel en altijd met veel vreugde. Zelf leuke caches gemaakt die altijd een positieve reactie mochten verwachten. Natuurlijk moet je zo af en toe wat aan onderhoud doen, echter na de verhuizing naar Limburg ; waar de sloopfactor naar verluid lager is als in het Westen, kan ik nu zeggen dat het in het bronsgroen eiken net zo erg is als in de rest van Nederland. Tegenwoordig is niets meer veilig voor de plagen die je caches slopen. Recent met de jaarwisseling zijn er meerdere caches van mij met zwaar vuurwerk opgeblazen. Het rondje "Roerige Tijden" verwoord exact het hedendaagse probleem . Dit zal binnenkort leiden tot archivering ; niet alleen dit rondje maar ook de persoonlijke animo. Met dank aan al die mensen die mij een warm hart toedragen, maar goed begrijpen waarom ! opa Nokki
Flo van Co Geplaatst 17 januari Geplaatst 17 januari Dag Opa, Jammer zo te lezen, probeer toch positief te blijven, er is in de jaren sinds 2009 (zelf iets later begonnen) veel veranderd en dat zal zo blijven veranderen. Toch zijn er ook dingen die niet veranderen, door van de leuke dingen te genieten en zo buiten bezig te zijn is én blijft het een leuke hobby. Ik kan niet oordelen waarom en dat ga ik ook niet doen, maar frustratie kan ik me voorstellen.
Linkalovers Geplaatst 17 januari Geplaatst 17 januari (bewerkt) Jammer ! Dát zal de reden zijn, dat er tegenwoordig bijna alleen maar petlingen worden gelegd. Het spel wordt er beslist niet leuker van, maar zo kan men het spelletje wel blijven doen ! 17 januari bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten