Djoek Geplaatst 24 oktober Geplaatst 24 oktober hi ik wil graag van mijn kunstproject een geocashe maken. ( https://www.instagram.com/djoekesdesign/ ) deze week is het sprookjes festival in arnhem en ik heb op een aantal pleken in de stad kleine elfjes in het wild geplaatst Daarnaast heb ik bij mijn werkplaats een aantal elfjes geplaatst en kan ik daar ook een cashe verstoppen(heb ik al gedaan) Graag wil ik hulp bij echt aanmaken van een geocashe zodat mn elfjes en de cashe daadwerkelijk gevonden kunnen worden. wie kan en wil mij helpen?
Flo van Co Geplaatst 24 oktober Geplaatst 24 oktober Dag Djoek, het is een beetje vaag jouw vraag. Heb je al informatie ingewonnen bijvoorbeeld gewoon via deze site en dan onder het knopje "start"? Verder een paar tips zonder dat ik hopelijk tegen het zere been schop: Een cache (zo schrijf je dat) wordt over het algemeen meer gewaardeerd als de locatie het bezoeken waard is, het jasje (en dus jouw creatie) komt meestal op de tweede plek. Hoe mooi ook, het oogt niet sloopbestendig, maar dat laatste kan ik verkeerd hebben natuurlijk.
TuuronTour Geplaatst 29 oktober Geplaatst 29 oktober Heeft het woord "spoed" te maken met het sprookjesfestival, en de elfjes daarom alleen tijdens deze dagen in het bos aanwezig zijn? Dan is het goed om te weten dat een cache minimaal drie maanden -liefst langer natuurlijk- moet blijven liggen. Tijdelijke caches zijn namelijk niet toegestaan, ook niet voor een event.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden