Spring naar bijdragen

Beginners advies


Sylvievankampen

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal:D,

Ik weet niet of het ok is als ik een nieuwe topic start. Zo niet, excuses voor mijn brutale topic zo snel al.:crybaby: Aangezien de andere al een hele tijd geen nieuwe berichten meer hadden. Ik wilde eigenlijk aan jullie vragen of jullie advies hebben voor mij. Ik ga elk jaar altijd kamperen met de camper van mijn schoonvader. We gaan dan met ons gezin naar een mini-camping tegen de grens van België. En omdat we van wandelen houden willen we misschien Geocaching gaan proberen. Maar wat is daar voor nodig? Ik bedoel qua spullen en zit er in die locatie ergens een cache in de buurt dat iemand weet? Of is er een website waar ik dit kan checken? Ik snap dat dit misschien een lang verhaal wordt.

Maar misschien kunnen jullie ons in de juiste richting sturen :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er liggen daar in de buurt (eigenlijk overal in Nederland en Belgie) redelijk wat caches. Zie het bijgevoegde plaatje.

Als je een account hebt (aangemaakt) op geocaching.COM dan kun je daar de kaart interactief bekijken:
https://www.geocaching.com/map/default.aspx?lat=51.286751&lng=5.2373652&z=15#?ll=51.29,5.25095&z=13

Voor het zoeken van geocaches, kun je in eerste instantie prima uit de voeten met een moderne mobiele telefoon en een bijpassende app. In de App zie je zonder betaald abonnement echter niet alle caches (maar alleen de eenvoudige met een moeilijkheid lager dan 2) Via de website kun je van de moeilijkere caches wel alle gegevens zien (tenzij ze ingesteld zijn zodat alle betalende geocachers ze mogen zien)

Op deze site zelf vind je nog veel meer uitleg over hoe en wat.

Knipsel.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goed begin is al de voorbereiding dus een beetje inlezen in het spel kan geen kwaad, daarna is het: gewoon doen!

Kies iets uit wat bij je past dus in de buurt, op de route etc.

Het soort pictogram geeft het soort (geo)cache weer maar allicht ben je hier al wat uitleg over tegengekomen.

En anders een berichtje hier; ook goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...