Aventurijn Geplaatst 24 juni 2024 Geplaatst 24 juni 2024 Ik wil graag de website: https://nachtcaches.nl/ wat nieuw leven in gaan blazen. Wie heeft er tips hoe ik dit het beste kan doen? Het liefst natuurlijk geautomatiseerd, maar als het niet anders kan wil ik ook wel handmatig doorgaan.
Linkalovers Geplaatst 25 juni 2024 Geplaatst 25 juni 2024 (bewerkt) Qua caches, misschien met een Pocket Query, die dagelijks draait en dan ingelezen wordt. Omdat ( verwacht ik ) niet alle nachtcaches via een PQ worden ingelezen, zal er ook een handmatig lijst met caches moeten/kunnen zijn. Dan die beide bestanden inlezen en op/in kaart zetten. 25 juni 2024 bewerkt door Linkalovers
Aventurijn Geplaatst 25 juni 2024 Auteur Geplaatst 25 juni 2024 Bedankt, dan zal ik daar eens mee beginnen. Inmiddels heb ik ook contact met groundspeak over de API
Linkalovers Geplaatst 25 juni 2024 Geplaatst 25 juni 2024 23 minuten geleden zei Aventurijn: Bedankt, dan zal ik daar eens mee beginnen. Inmiddels heb ik ook contact met groundspeak over de API Inderdaad met de api kan het ophalen van data veel beter en mooier, maar is de api ( nog steeds ) gratis ?
Aventurijn Geplaatst 25 juni 2024 Auteur Geplaatst 25 juni 2024 ik weet niet of de API nog gratis is, duurt best wel lang voordat ze reageren
Linkalovers Geplaatst 25 juni 2024 Geplaatst 25 juni 2024 (bewerkt) 2 uur geleden zei Aventurijn: ik weet niet of de API nog gratis is, duurt best wel lang voordat ze reageren Gebruikers vragen alleen binnen kantoortijd en hoe laat is het nu daarzo ? 25 juni 2024 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten