rosstok Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei (bewerkt) Garmin Oregon 700, gekocht september 2023. (nieuwprijs 329 euro). Geen gebruikssporen. Wij krijgen hem niet onder de knie. Minimale verkoopprijs 200 euro. Gratis originele Garmin fietsstuur houder. 18 mei bewerkt door rosstok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei (bewerkt) Link geplaatst in de 'Geocaching Noord-Nederland' WhatsApp groep. Hopelijk lezen zo meer mensen deze advertentie. 18 mei bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishfanNL Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei (bewerkt) Ik heb interesse om hem over te nemen. We hadden dezelfde. graag een berichtje of de Garmin nog beschikbaar is. Gert en Anneke 20 mei bewerkt door Peetee Op verzoek het 06-nummer verwijderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei (bewerkt) 1 uur geleden zei FishfanNL: Ik heb interesse om hem over te nemen. We hadden dezelfde. graag een berichtje of de Garmin nog beschikbaar is. Evt via Whatsapp 06xxxxxxxx ... Ik zou hier reageren ( en daarna Rosstok direct een email sturen ), maar niet mijn 06 nummer hier ( op een publieke ! forum ) plaatsen. U kan uw logje bewerken met : 20 mei bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosstok Geplaatst 22 mei Auteur Share Geplaatst 22 mei Item is verkocht. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei In dat geval kan het draadje gesloten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten