Spring naar bijdragen

Welke app gebruiken voor iPhone?


Christelle

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik gebruik al een poosje de Geocaching app van Groundspeak op mijn iPhone. Heel veel caches kan ik alleen doen als premium lid. Nu heeft mijn dochter een android toestel met de c:geo app erop. Ik heb daarin ingelogd met mijn account van Groundspeak, en zij kan daarmee veel meer caches doen dan ik. Is er een app voor de iPhone waarmee ik ook meer caches kan doen zonder premium lid te zijn? (Ik doe het nu te weinig om premium lid te worden) Ik heb verschillende apps al geprobeerd (Looking4Cache, maalloo Geocaching, Geo Bucket) maar bij deze apps kan ik er niet meer doen dan in de Groundspeak app. Iemand die een andere app weet waarin ik er een vergelijkbare hoeveelheid kan doen als de c:geo app?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zo'n app zou er niet moeten zijn. Alle app's moeten zich namelijk houden aan de beperkingen die Groundspeak ze oplegt: alleen eenvoudige traditional caches tonen aan basic gebruikers; en maximaal 3 per dag.
c:geo speelt gemeen, en gebruikt de website zelf als informatiebron (ipv de API). Je kunt dus zelf ook gewoon de website van geocaching.com direct gebruiken op je iphone, en dan kun je wel (bijna) alle caches zien en doen.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met c:geo gaat dat ook niet. Je ziet dan wel de icons van de premium caches maar bij aanklikken krijg je de melding dat het een premium cache betreft en dat je dus de info niet krijgt te zien.
Er is wel een achterdeurtje zie ik nu: premium caches die al eerder door een premium lid zijn opgeslagen (als die wel met het eigen account was ingelogd) op het apparaat kun je nadien wel belijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat in dit geval niet om premium caches, maar om caches die de groundspeak-app niet laat zien zonder dat je premium member bent.
De geocaching apps laten alleen traditionals met een T en D waarde onder de 3 zien. Alle andere zijn grijs zichtbaar en alleen te zien als je een premium lidmaatschap hebt. Dit zijn echter GEEN premium-member-only caches (PMO), maar gewoon 'te moeilijk' voor beginnende cachers ;)
Via de website kun je deze caches wel gewoon zien en loggen als basis gebruiker. De PMO- caches kun je ook op de website niet zien als basis gebruiker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb op de site gekeken, en zie dat het inderdaad de 'te moeilijke' caches zijn die ik niet kan zien en de c:geo app wel. Ik weet nu in ieder geval hoe ik wel bij de caches kan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...