Familie de Jonge Geplaatst 26 oktober 2023 Geplaatst 26 oktober 2023 Sinds vanmorgen kan ik de adventure lab niet meer openen. iPhone 13 met nieuwste versie software app verwijderd en opnieuw erop gezet, telefoon opnieuw opgestart maar werkt niet. wie kan mij helpen ?
Peetee Geplaatst 26 oktober 2023 Geplaatst 26 oktober 2023 Ik heb het zelf even getest, en ik blijf hangen in het inlogscherm. Is dat ook bij jou het probleem? Zo ja, dan vermoed ik dat er sprake is van een storing.
Familie de Jonge Geplaatst 26 oktober 2023 Auteur Geplaatst 26 oktober 2023 14 minuten geleden zei Peetee: Ik heb het zelf even getest, en ik blijf hangen in het inlogscherm. Is dat ook bij jou het probleem? Zo ja, dan vermoed ik dat er sprake is van een storing. Ja dat is bij mij ook het probleem
Peetee Geplaatst 26 oktober 2023 Geplaatst 26 oktober 2023 31 minuten geleden zei Familie de Jonge: Ja dat is bij mij ook het probleem Tja, dan is het een kwestie van even afwachten tot de storing verholpen is.
Berenboot Geplaatst 26 oktober 2023 Geplaatst 26 oktober 2023 Bij mij doet hij het weer. Vast weer een update geweest, dan is de app meestal in de war Bij mij waren de instellingen weg, ff opnieuw gedaan 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden