Geopakker Geplaatst 25 april 2023 Geplaatst 25 april 2023 Hallo, Heb een e-trex touch 25. Laatste kaartupdate mislukt steeds . Ik weet niet waarom. Heb een micro-sd geplaatst en vorige updates werkten wel steeds. Ook nog voldoende ruimte op dit kaartje
Flo van Co Geplaatst 25 april 2023 Geplaatst 25 april 2023 Ik gebruik deze methode nooit, maar misschien proberen met een ander SD kaartje?
Geopakker Geplaatst 25 april 2023 Auteur Geplaatst 25 april 2023 Ik weet niet of ,als ik het kaartje eruit haal,hij het dan nog doet, omdat dit kaartje al nodig was bij vorige updates. Maar ik zou het kunnen proberen.
Peetee Geplaatst 25 april 2023 Geplaatst 25 april 2023 1 uur geleden zei Geopakker: Ik weet niet of ,als ik het kaartje eruit haal,hij het dan nog doet, omdat dit kaartje al nodig was bij vorige updates. Maar ik zou het kunnen proberen. Soms kan zelfs het uithalen en terugplaatsen van het kaartje al helpen. Ik heb er namelijk bij mijn gps wel eens last van dat het kaartje een beetje scheef in de houder zit, en dan niet goed contact maakt.
Geopakker Geplaatst 26 april 2023 Auteur Geplaatst 26 april 2023 HOI Peetee, nieuw kaartje ingestoken en .... bingo hij doet het. Dat ik dat niet zelf bedacht heb ........ Bedankt voor het meedenken. groetjes Geopakker 1
Peetee Geplaatst 26 april 2023 Geplaatst 26 april 2023 13 minuten geleden zei Geopakker: HOI Peetee, nieuw kaartje ingestoken en .... bingo hij doet het. Dat ik dat niet zelf bedacht heb ........ Bedankt voor het meedenken. groetjes Geopakker Mooi dat het gelukt is zo. 👍
Aanbevolen berichten