Spring naar bijdragen

GMAP 66s valt uit


Klepken

Aanbevolen berichten

Ik gebruik sinds 2 jaar de GPSMAP 66s maar sinds vandaag valt hij na 2 minuten uit, niet enkel het scherm maar echt helemaal plat.

Kan dit ergens een instelling zijn (schermbeveiliging staat uit) of is hij stuk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dag Klepken, welkom op het forum.

Ik zou eerst eens proberen of het probleem ook optreedt als je de sd-kaart hebt verwijderd. Mocht het probleem dan niet optreden dan kan het aan het kaartje liggen. Je zou dan eens kunnen starten met het opnieuw formatteren van het kaartje.

Ik heb er zelf ook wel eens last van. Meestal valt de gps dan meteen na opstarten uit, en dan blijkt het door het uithalen en opnieuw goed plaatsen van het kaartje opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Peetee:

Dag Klepken, welkom op het forum.
Ik zou eerst eens proberen of het probleem ook optreedt als je de sd-kaart hebt verwijderd. Mocht het probleem dan niet optreden dan kan het aan het kaartje liggen. Je zou dan eens kunnen starten met het opnieuw formatteren van het kaartje.

Ik heb er zelf ook wel eens last van. Meestal valt de gps dan meteen na opstarten uit, en dan blijkt het door het uithalen en opnieuw goed plaatsen van het kaartje opgelost.

Beste,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie, ik heb het kaartje verwijderd en idd hij lijkt het te doen. Wel vervelend dat ik mijnkaarten erop heb geïnstalleerd maar dat zijn toch mindere zorgen. Nogmaals bedankt voor uw reactie

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Klepken:

Beste,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie, ik heb het kaartje verwijderd en idd hij lijkt het te doen. Wel vervelend dat ik mijnkaarten erop heb geïnstalleerd maar dat zijn toch mindere zorgen. Nogmaals bedankt voor uw reactie

Oké. Graag gedaan. Mooi dat het zo opgelost is. 

Misschien kun je de kaarten naar je pc/laptop overzetten m.b.v. een kaartlezer? Dan zou je daarna de sd-kaart opnieuw kunnen formatteren (het best in de gps) en dan daarna de kaarten naar de sd-kaart terug plaatsen.

Het kan echter ook zijn dat een van de kaarten op de sd-kaart beschadigd is geraakt, en dan gaat dit mogelijk niet werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Berenboot:

Misschien dat de contacten van het SD kaartje vuil zijn ?

Voorzichtig schoonmaken en terugplaatsen, wie weet helpt het

Dank je wel voor de tip, ik ga dat eens proberen.

Waarschijnlijk wordt het een nieuw kaartje met de back-up er weer op geplaatst, kwestie van zekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...