Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

We hebben vandaag o.a. de Adventure Lab Carpool Schipluiden no. 12 gedaan. In de app op onze smartphone staan alle vijf punten als voltooid, maar in https://labs.geocaching.com/logs mist punt 4. Ook in het totale aantal vondsten mist punt 4. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Het punt staat al als voltooid in de app, ik kan dit punt dus niet opnieuw doen.Schermafbeelding2023-04-20152719.png.aa01833bf0b468ece3de2fcf168f3348.pngSmartSelect_20230420_152908_AdventureLab.thumb.jpg.b3f06ea7817d09974a672e66bb958c4b.jpg

AF1QipO_B7vJRnUd9Op4FV64c7v8hQWrVJaAVvpRd1iR.url

Geplaatst

Dat valt helaas niet op te lossen. Soms komt de missende log nog op de website als je een volgende Adventure lab doet, maar vaak niet. HQ weet van het probleem, maar doet er voorlopig nog niets aan; en ook een herstel via HQ word niet gedaan.

Wat heel misschien zou werken is om de app volledig te verwijderen van de telefoon, en daarna opnieuw te installeren. Mogelijk dat je dan wel de 5de stage opnieuw kunt doen.

  • Peetee changed the title to Punt van een Adventure Lab wel in app, niet in labs.geocaching.com/logs
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...