robenada Geplaatst 20 april 2023 Geplaatst 20 april 2023 We hebben vandaag o.a. de Adventure Lab Carpool Schipluiden no. 12 gedaan. In de app op onze smartphone staan alle vijf punten als voltooid, maar in https://labs.geocaching.com/logs mist punt 4. Ook in het totale aantal vondsten mist punt 4. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Het punt staat al als voltooid in de app, ik kan dit punt dus niet opnieuw doen. AF1QipO_B7vJRnUd9Op4FV64c7v8hQWrVJaAVvpRd1iR.url
kalkendotters Geplaatst 20 april 2023 Geplaatst 20 april 2023 Dat valt helaas niet op te lossen. Soms komt de missende log nog op de website als je een volgende Adventure lab doet, maar vaak niet. HQ weet van het probleem, maar doet er voorlopig nog niets aan; en ook een herstel via HQ word niet gedaan. Wat heel misschien zou werken is om de app volledig te verwijderen van de telefoon, en daarna opnieuw te installeren. Mogelijk dat je dan wel de 5de stage opnieuw kunt doen.
robenada Geplaatst 20 april 2023 Auteur Geplaatst 20 april 2023 Bedankt voor je reactie. De app verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen. Ik wacht het wel af.
Aanbevolen berichten