Carolus47 Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Waarom lukt het niet om een cach te downloade via mijjn laptop en wel via mijn pc .? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 kort antwoord: omdat je op de laptop iets anders doet dan op de pc Voor een beter antwoord hebben we veel meer informatie nodig dan 'het werkt niet' bv ziet je laptop de gps wel; hoe probeer je een cache op de gps te zetten; krijg je foutmeldingen; etc.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carolus47 Geplaatst 30 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 30 oktober 2022 op de pc krijg ik te zien download de cach naar garmin maar op de laptop krijg ik dat niet te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Heb je op de laptop de Garmin USB drivers gedownload en geïnstalleerd? Je kunt deze hier vinden: https://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=591 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 (bewerkt) 'Download naar Garmin' wordt al een tijdje niet meer ondersteund door GeoCaching.com. Je kunt hetzelfde bereiken door op de cachepagina te kiezen voor 'download GPX', en deze dan op te slaan in de map '\Garmin\GPX' op je GPS. (Tenzij je een heel oude GPS hebt, dan heb je het Garmin hulpprogramma nodig) 30 oktober 2022 bewerkt door kalkendotters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden