Spring naar bijdragen

De Geooh GO geocaching app met ingebouwde Wherigo player - Wie heeft er ervaring mee?

Aanbevolen berichten

Geplaatst

N.a.v. van de gisteren door Zeukerke gestelde vraag heb ik even verder gezocht naar apps om Wherigo's mee te lopen. Zo heb ik zelf meerdere Wherigo's met de WhereYouGo app gelopen.

Maar bij die zoektocht kwam ik o.a. ook deze app tegen: Geooh GO. Dit een volwaardige geocaching app voor Android met een geïntegreerde wherigo player. De app-beoordelingen door geocachers zijn zo op het eerste gezicht helemaal niet verkeerd.

Ik heb de app alvast op mijn smartphone geïnstalleerd en ga hem binnenkort eens testen. Wie heeft er al ervaring mee? 

Geplaatst

Ik gebruik Geooh Go al een tijdje. Is wel wat wennen en misschien niet zo gebruiksvriendelijk als Cachly op iOS. Het heeft ook andere functionaliteiten zoals de TBscanner, waar ik persoonlijk niet zo'n fan van ben. De omstandigheden moeten ideaal zijn of het scant verkeerd of helemaal niet.
Af en toe zijn er problemen met implementaties van (nieuwe) functionaliteit en het contact met de maker verloopt niet altijd vlot (wel altijd vriendelijk). Het is niet altijd even gemakkelijk om te laten zien dat zijn idee fixe niet altijd juist/perfect is/werkt. Misschien moeten er minder frequent updates komen en meer de dingen bundelen die uitvoerig zijn getest.
De Wherigo functionaliteit heb ik nog niet dikwijls gebruikt omdat er niet zo veel meer echte Wherigo's zijn (die namaak copy/paste reverse wherigo's reken ik niet mee).
Het werkt wel, maar zie niet veel/geen toegevoegde waarde tov de klassieke app. Kan ook niet aangezien het ontwikkelaarsplatform verwaarloosd wordt. Er zijn ook nog maar weinig mensen die een Whereigo of een deftige multi willen lopen ipv de rondjes met veel en gemakkelijke 'punten'.

Al bij al een goede app, met wat eigenaardigheden, maar voor mij is er niets beter op Android.

• Leuk 1
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...