Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Een van de reviewers heeft mijn cache gedeactiveerd wegens de 161 m. afstand norm.

Mijn cache zou te dicht bij een andere cache liggen (6 m.), maar de betreffende andere cache ligt niet op de plek van de opgegeven coördinaten; daar is wel een aanwijzing aanwezig maar geen fysieke cache. De fysieke cache ligt zeker 10 m. verderop, zodat mijn cache binnen de straal van 161 m. ligt. Ik wil dus graag deblokkering vragen omdat een andere plek dan deze te opvallend is en ik mede-geocachers toch graag met deze leuke relatief onbekend plek wil laten kennismaken. 

Hoe moet ik met hem/haar daarover communiceren? Via een note of anders? Of heeft dat helemaal geen zin? 

Geplaatst

Als de cache binnen 161m van een andere cache, of fysieke aanwijzing ligt, dan krijg je hem niet goedgekeurd. De reviewers maken geen uitzonderingen meer op de afstandregel, omdat daar in het verleden teveel misbruik van gemaakt is.

Geplaatst
5 uur geleden zei harrie:

Als je die cache graag online wilt hebben kun je hem toch op een andere caching site publiceren?

Wij hebben een paar caches verstopt om zo ook een bijdrage te leveren aan dit leuke spel. Wij zoeken ze liever op. We gaan ze dan ook archiveren. Het verstoppen was een leuke ervaring, maar we hebben geen zin in discussies over 1 of 2 meter afstandsverschil. Een andere cachingsite zou idd. kunnen. We gaan ons oriënteren. Dank voor de tip.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...