Spring naar bijdragen
  • 0

CitySelect 60c/s

Vraag

Geplaatst

Ik ben van plan CitySelect aan te schafen maar heb hier nog een paar vraagjes over.

Hoe zijn de ervaringen met CitySelect in combinatie met de 60c?

Is het mogenlijk om er twee 60c's op te laten werken?

Hoe gaat het aanmelden?

Alvast bedankt :beerchug:

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

B) City selct is een prachtig programma. Met dit programma kun je met je 60C ook aan autorouting doen. Selecteer een een adres (of point of interest) en de 60C piept je erna toe. Het is inderdaad mogelijk om met dit programma 2 GPSen te bedienen. Je krijgt er namelijk 2 unlockcodes bij. Zonder unlockcode kun je wel het programma gebruiken maar geen kaarten uploaden naar je GPS en dan heb je er dus ook niets aan.

Nikki

• 0
Geplaatst

Bedankt voor de reacties.

Ik heb inmiddels de city select geinstaleerd in de 60cs en ga er morgen even mee op pad.

Het ziet er erg mooi uit evenals de cs ik heb namelijk al even kennis mogen maken met de c die ik al geweldig vond. :thumbup:

• 0
Geplaatst

Ik heb sinds gisteren de 60CS met CitySelect 6. Ik heb de software op mijn desktop staan. Kan en mag ik die tegelijk ook op mijn laptop installeren of mag het slechts op 1 configuratie?

• 0
Geplaatst

Ok, das mooi :thumbup:

Hoe werkt zo'n backup? Installeer ik dan alles ook op mn laptop en unlock ik die via internet of gaat dat simpeler?

• 0
Geplaatst

Op de Garmin site (zoek naar de unlock faqs) staat:

Q. My computer crashed (or I want to install my product on a different computer I own). Do I have to buy another unlock code to unlock the same maps to the same unit? 

A. No. After you have reinstalled your MapSource product, do not try to re-register or get a new unlock code. The unlock code that you have for the software product, version and Garmin unit is valid, and you do not need to get another or register again.

To enter your unlock code into a different computer you own, follow the instructions below:

Open MapSource.

Open the Unlock Wizard (either with CTRL + U or under "Utilities/Unlock Maps"). Click "Next".

Choose "Yes, I have a 25 digit unlock code". Click "Next".

Choose "I have an Unlock certificate, I will type it in." Click "Next".

Enter the unlock code, either with or without dashes. Click "Next".

MapSource will then verify that the unlock code is valid and add it to its list.

If you do not have a record of your 25 digit unlock code, and do not have an .unl file with it, follow the instructions below:

Open MapSource.

Open the Unlock Wizard (either with CTRL + U or under "Utilities/Unlock Maps"). Click "Next".

Under the section that states "If you are an existing Garmin customer", choose "Retrieve and reinstall all my Garmin unlock codes". Click "Next".

Choose "Retrieve my unlock codes from the Garmin Server". Click "Next".

Click "Next" for the UnlockWizard to connect to the Internet. Note, if you are using AOL, MSN, ATT WorldNet, or a similar Internet Service Provider, you will need to start the service before clicking "Next".

Enter your Garmin Customer Code (the 7 or 8 digit code). Click "Next".

Verify the information that appears. Click "Next".

The UnlockWizard will install your codes and notify you when it's done.

Ik lees hieruit dat je de software ook op andere in jouw bezit zijnde pc's mag installeren zonder nieuwe unlockcodes te moeten bestellen, zolang je deze maar voor dezelfde gps-unit gebruikt.

• 0
Geplaatst

Geweldig! Dat is simpel dus. Ik heb geen 25-cijferige code gekregen. Hoefde alleen zelf 2 getallen in te voeren en klaar. Maar ik lees dus dat ook geen probleem is.

Bedankt voor je hulp! :thumbup:

• 0
Geplaatst

Ik ben een aantal weken met de 60cs met cityselect op pad geweest,echt te gek. ;)

Geen spijt van.

We zijn bijvoorbeeld in de ardenne op zoek geweest naar een aantal cache's en daar heeft city select ons heel goed bij geholpen.

Bij het kiezen van de kortste route kwamen we over kleine weggetjes, regelmatig tot dicht bij de cache.

Ook moest onze zoon naar het ziekenhuis met de ambulance. B)

De ambulance was al weg voordat ik bij de auto was.

Snel de 60cs aangesloten en het ziekenhuis opgezocht en rijden maar via het drie-d scherm.

Op die manier kan je makkelijk bekijken hoe de bocht verloopt en de snelheid er een beetje in houden.

We kwamen bijna gelijk aan bij het ziekenhuis. :eat:

Nee geen spijt van dus.

En gelukkig hoefde het ziekenhuis niet langer als een dag en nacht te duren zodat we weer verder konden met onze vakantie. :o

• 0
Geplaatst

Ik ben ook zeer tevreden met de 60CS en de citySelect software. Ik sta versteld van de nauwkeurigheid van deze GPS. In de auto heb ik echter problemen, hiervoor gebruik ik de externe antenne achter het zijruitje.

Wel jammer dat er zo weinig geheugen in het apparaat zit, zo past Nederland op start niveau er niet in.

Hoe doe ik dat op vakantie....toch de laptop mee?

groet,

Corn

• 0
Geplaatst
Ik ben ook zeer tevreden met de 60CS en de citySelect software. Ik sta versteld van de nauwkeurigheid van deze GPS. In de auto heb ik echter problemen, hiervoor gebruik ik de externe antenne achter het zijruitje.

Wel jammer dat er zo weinig geheugen in het apparaat zit, zo past Nederland op start niveau er niet in.

Hoe doe ik dat op vakantie....toch de laptop mee?

groet,

Corn

Dit is de oplossing voor het grootste deel van je probleem. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat (wat ik trouwens niet heb). Bij mij gaat inderdaad de laptop gewoon mee. :huh: (Dan kan Doremi tenminste ook die domme Microsoft spelletjes blijven spelen).

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...