ikke Geplaatst 6 april 2021 Geplaatst 6 april 2021 Hoi. Ik ben bezig met het maken van een Cache. Hoe lang duurt het eigenlijk voor je je Cache aanbied, en hij goed bevonden is ? Dan kan ik namelijk de plaatsing datum daar op aan passen. Ook omdat de grondeigenaar wil weten wanneer de Cache actief (verwacht ?) wordt.
kalkendotters Geplaatst 6 april 2021 Geplaatst 6 april 2021 Als je alles goed ingevuld hebt, kan hij in 10 minuten online komen. (maar het kan ook enkele dagen duren) Je moet dus zorgen dat de cache geplaatst is voordat je de cache ter review aanbied.
ikke Geplaatst 6 april 2021 Auteur Geplaatst 6 april 2021 O dat is al erg snel dan. Houden ze wel de datum aan die je aangeeft ?
kalkendotters Geplaatst 6 april 2021 Geplaatst 6 april 2021 Als je in de reviewernote om een specifieke datum vraagt dan wordt daar meestal rekening mee gehouden (maar niet altijd begrijp ik) Dus als je een speciale datum wilt moet je het duidelijk in de notes plaatsen; anders wordt de cache gewoon zo snel mogelijk online gezet.
Aanbevolen berichten