Spring naar bijdragen

spoilerfotos uploaden via gsak


ossive

Aanbevolen berichten

Ik heb een reeks jpg spoilerfotos die niet op de listing staan van de cache.
De co stak die fotos in 1 pdf bestand. Ik heb intussen dat pdf bestand gewijzigd en 104 jpg spoilerfotos kunnen afzonderen.

Hoe kan ik due uploaden in GSAK zodat ik die ook op de gps kan zien bij het verzenden ?

Ik heb een Monrana 610.

Dank voor de ultierme tip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In GSAK rechtsklikken op de betreffende cache, "ADD/Change/Delete .....", kies "Picture" en dan de foto selecteren en importeren ?!

Ik heb deze functie nog nooit gebruikt, maar ik verwacht dat u dit gaat testen. Als u dan ook het 'resultaat' hier wil melden .....

GSAK-1.png.d976a57ebb71ee620c92e3339ccb8401.png


GSAK-2.png.dda7cac57fae4be8060f0b2ebfc242a4.png



Ps. Als ik wat spoiler foto's mee moet nemen of een foto-cache ga doen, dan kopieer ik de foto's altijd op mijn smartphone. Op het grotere scherm zijn de foto's beter te zien en kan men o.a. inzoomen.
Als ik op vakantie ga en heel veel spoiler foto's mee wil nemen, dan gebruik ik een GSAK macro waarmee spoiler foto's geëxporteerd kunnen worden naar een directory-structuur, die ik daarna kopieer naar m'n smartphone. Welke macro dat is, dat kan ik nu even niet bekijken, maar misschien kan iemand anders u ( nu / direct ) daarmee helpen.


 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Linkalovers,

Bedankt voor deze tip.
Ik had al eerder een note gemaakt via deze weg.
Maar de foto zelf wordt niet geplaatst, enkel de link naar de foto (bestandslocatie windows).

Als ik dubbelklik in gsak op de cache dan krijg ik de foto wel te zien in de omschrijving op de offline pagina.

Als de de cache doorstuur naar de gps krijg ik als enig spoor : "activiteit GSAK 5/4/2021".  Maar geen foto dus.

 

Ik zal wel terugvallen op mijn pdf bestand met honderd foto's.  Het zal wat blazderen worden ter plaatse helaas.

Ik besluit dat op vlak van gebruiksvriendelijk spoilerfotos opladen er nog een hele weg te gaan is.


Dankjewel,

Gr,

 

Olivier

Link naar opmerking
Deel via andere websites



 

15 minuten geleden zei ossive:

...Ik zal wel terugvallen op mijn pdf bestand met honderd foto's.  Het zal wat blazderen worden ter plaatse helaas. Ik besluit dat op vlak van gebruiksvriendelijk spoilerfotos opladen er nog een hele weg te gaan is...

U kan natuurlijk de foto's zelf in een directory structuur zetten en dan het geheel kopiëren naar uw smartphone. U zou een structuur als dit kunnen gebruiken, maak deze directories aan : "GC.....1", "GC.....2", "GC.....3" .....", t/m "GC.....Z" ( alleen die welke u nu nodig hebt ) en kopieer daarna de foto's met die eindnummers/letters daarheen. Het is even wat werk om deze basis aan te maken en nu alle foto's erheen te kopiëren, maar het is zo erg gemakkelijk om naar de foto's te bladeren.

GSAK opzich zal niet veel veranderen, aangezien de maker gestopt is en het programma alleen de hoogst noodzakelijk aanpassing zal krijgen.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...