AliceLR Geplaatst 30 januari 2021 Geplaatst 30 januari 2021 Hallo allemaal, Wij zijn nu een aantal weken bezig met geo cachen. Ik heb de officiële app en premium (betaald) lid. We vinden de caches, loggen ze ook en de plaatjes veranderen in smileys. Dan staat erbij dat we een wereldwonder hebben gevonden en bij je profiel bij gevonden komt een 1 te staan. Maar als ik de app later weer open, staat de teller bij beiden weer op 0. Inmiddels hebben we al 8 caches en meerdere wereldwonderen, maar nog steeds 0.... Iemand een tip. Vergeet ik iets aan te vinken? Bedankt alvast voor het meedenken! Groetjes!
Linkalovers Geplaatst 30 januari 2021 Geplaatst 30 januari 2021 (bewerkt) Hallo, hebt u op de kaart bij Geocaching.COM als eens gekeken of de caches daar ook gevonden zijn? GC is tenslotte de bron vanwaar de app ook alle gegevens inleest. Ik gebruik zelf de app niet, maar ik meen me iets te herinneren, dat je vanaf de app ( na het loggen in de app ) ook GC moest updaten ( dat gebeurt niet automatisch ? ). Overigens vind ik het loggen via de website ( kaart ) van GC, altijd veel leuker/beter, want dan kan je makkelijker een log typen en wat foto's toevoegen. Natuurlijk is de app makkelijker, als u alleen een TFTC log wilt schrijven, maar daar maakt u geen Cache Owner blij mee. 30 januari 2021 bewerkt door Linkalovers
Peetee Geplaatst 30 januari 2021 Geplaatst 30 januari 2021 Ik zou eerst eens op de site https://www.geocaching.com inloggen en daar kijken of daar het aantal founds wel klopt. Ik vermoed van wel. Als dat het geval is dan gaat er kennelijk in de app iets mis, en raad ik je aan om de app even helemaal van je telefoon te halen, deze opnieuw op je telefoon te installeren en opnieuw in te loggen; eventueel na ook je telefoon even herstart te hebben. Hopelijk helpt dat.
Aanbevolen berichten