Twinlife Geplaatst 1 juli 2004 Geplaatst 1 juli 2004 Wij hebben uit een cache in Frankrijk een canister meegenomen van Cache in Trash Out,de bedoeling van deze canisters zijn de vuilniszak er uit halen en vol stoppen met afval en die dan weggooien in een vuilniscontainer,vervolgens een lege afvalzak weer in de canister stoppen en de canister in een andere cache stoppen.(Als ik het fout heb roept u maar) Nu is mijn vraag kan ik deze Cache in Trash Out canister ook ergens loggen?? Gr Twinlife
Twinlife Geplaatst 1 juli 2004 Auteur Geplaatst 1 juli 2004 Nu is mijn vraag kan ik deze Cache in Trash Out canister ook ergens loggen?? Kan mij nu echt niemand deze vraag beantwoorden. Gr Twinlife
MegaHeks Geplaatst 1 juli 2004 Geplaatst 1 juli 2004 Kan mij nu echt niemand deze vraag beantwoorden. Sorry
GPSiegurd Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 Wij hebben uit een cache in Frankrijk een canister meegenomen van Cache in Trash Out,de bedoeling van deze canisters zijn de vuilniszak er uit halen en vol stoppen met afval en die dan weggooien in een vuilniscontainer,vervolgens een lege afvalzak weer in de canister stoppen en de canister in een andere cache stoppen.(Als ik het fout heb roept u maar) Nu is mijn vraag kan ik deze Cache in Trash Out canister ook ergens loggen?? Gr Twinlife Heeft deze canister een naam, of een geocaching nummer, iets i.i.g.!
Twinlife Geplaatst 2 juli 2004 Auteur Geplaatst 2 juli 2004 Heeft deze canister een naam, of een geocaching nummer, iets i.i.g.! Er zit een papiertje omheen geplakt met cache in trash out met daaronder het logo die je ook op .com ziet En verder de gebruiksaanwijzing met: 1.Fill this bag with trash and put it into a trash can. 2.Then put a new bag into the container and bring it to an other cache. En op het dopje is iets met pen geschreven wat bijna onleesbaar is. En volgens mij zijn de eigenaren inselkind&climber_x volgens het logboekje. Gr Twinlife
GPSiegurd Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 En volgens mij zijn de eigenaren inselkind&climber_x volgens het logboekje. Gr Twinlife Als ik kijk onder de naam inselkind krijg ik wel een aantal caches van hem maar geen Cache In Trash Out caches!!
Twinlife Geplaatst 2 juli 2004 Auteur Geplaatst 2 juli 2004 Als ik kijk onder de naam inselkind krijg ik wel een aantal caches van hem maar geen Cache In Trash Out caches!! Daar had ik ook al naar gekeken. Er zijn wel cachers die een icoon hebben van een cache in trash out maar die kan ik zo 1 2 3 niet weer vinden. Gr Twinlife
schatzoeker Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 Ik zou zeggen: "Mail Inselkind, en vraag hem!"
gimli Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 inderdaad, mail de eigenaar van de cache waar je je canister uitgehaald hebt? gimli
Johannes Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 ... of raadpleeg TrashQueen GP, canister-expert bij uitstek!
Twinlife Geplaatst 2 juli 2004 Auteur Geplaatst 2 juli 2004 inderdaad, mail de eigenaar van de cache waar je je canister uitgehaald hebt? De eigenaar weet denk ik nergens wat vanaf dat er zo'n canister in gezeten heeft. Dus dat zou ook weinig nut hebben. Maar inselkind heb ik gemaild maar het is nog wachten op antwoord. Het was natuurlijk makkelijker geweest dat iemand hier in Nederland iets over cache in trash out wist. Gr Twinlife
Twinlife Geplaatst 2 juli 2004 Auteur Geplaatst 2 juli 2004 ... of raadpleeg TrashQueen GP, canister-expert bij uitstek! Leg mij eerst even uit wie je hier bedoelt dan? Gr Twinlife
Twinlife Geplaatst 2 juli 2004 Auteur Geplaatst 2 juli 2004 Zoals ik zelf zo vaak zeg zoek eerst even op het forum voor dat je wat vraagt en zie hier ik heb het antwoord al gevonden. Gr Twinlife
Twinlife Geplaatst 2 juli 2004 Auteur Geplaatst 2 juli 2004 Om dat draadje weer eens op te pakken,zou zoiets in nederland mogelijk zijn,je kan er natuurlijk een event van maken. Gr Twinlife
Aanbevolen berichten