Spring naar bijdragen

Klenkes 2004 Event


Stapper

Aanbevolen berichten

Klenkes 2004 Event

 

GCJRXA

 

Organisation:

 

Scaramanga

Dances with Gekos

 

 

Caches en medewerking:

 

Die Dummies

Captain Cook

Lion & Aquaria

Tompagolf

Nanook2908

Gargish

 

Dit evenement vindt plaats op 31 juli 2004 in de buurt van Aken. Vanaf 9 uur kan gestart worden.

 

Meerdere verschillende caches wachten erop om gevonden te worden. Een paar verrassingen houden wij ook voor jullie in petto. 's Avonds bij een gezellig samenzijn zal niet alleen geocaching onderwerp van gesprek zijn.

 

Het Akense herkenningshandteken over de hele wereld is de "Klenkes". Met de Klenkes groeten de Akenaren zich vooral dan wanneer ze zich op reis aan de nummerborden herkennen. "2004" omdat wij hopen dat veel verdere events zullen volgen.

 

Aan de boven opgegeven coordinaten bevindt zich het terrein van de Copper City Pioneers Ranch (Saloon, Barbecueplaats, WC, Water, Stroom en IJskasten). Geparkeerd kan worden bij N50 42.420 E6 14.350, nadat de tenten en eventueel verdere bagage is uitgeladen.

 

Wij zouden ons zeer verheugen als zoveel mogelijk bezoekers ook de avond met ons zouden willen doorbrengen. Het terrein staat ons tot zondag 12.00 uur ter beschikking. Op de weide kunnen jullie kamperen. Hotels en pensions zijn er in de aangrenzende plaatsen. Links en adressen kun je bij ons opvragen.

 

Op grond van afspraken moeten wij de dranken die 's avonds op de ranch gedronken worden van een leverancier betrekken. Je moet verder zelf alles meebrengen wat je van eten en drinken nodig hebt. Dus drank, grillspullen, borden, bestek, glazen enz. enz.

 

Er moet een inschrijfgeld betaald worden waarvan de hoogte afhankelijk is van het aantal deelnemers. Want wij moeten ook een vergoeding voor het terrein betalen. Hoe meer deelnemers hoe lager het inschrijfgeld. Wie 's avonds blijft betaalt meer, maar daarom zijn dan de drankjes gratis, zolang de voorraad strekt.

 

Gestart wordt in groepen van 4-6 personen. Het helpt al om van tevoren een groep te vormen. Met een notelog aanmelden met opgave van het aantal personen en of je 's avonds blijft, zodat wij goed kunnen plannen.

 

Voor een lijst van caches kijk op GCJRXA. In de lijst staat een voorproefje, wat je aan caches te wachten staat zoals de stand der zaken nu is. De lijst wordt nog aangevuld. Je mag zelf weten welke caches je loopt alleen de Eventcache is verplicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast Sweikies

Hoi Klenkes :) ,

 

Ik woon op ca. 25 km. van Aken, dus het lijkt mij heel leuk eens een event mee te maken. Gezien ik een newbie ben wat events betreft even een vraagje. Kunnen we met een caravan op dit terrein staan? Wat is precies de bedoeling bij zo'n event buiten het gezellig kamperen en chaches zoeken?

Waar kan je de lijst van caches vinden? GCJRXA zegt mij niks.

 

Groeten van het Team Sweikies :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Scaramanga

Hoi, netherlands and belgian geocachers!

 

We like to invite you to Klenkes 2004 Event. For to give you best possible service, we will translate all descriptions to dutch language. Many thanks to Stapper!

 

Is there any volunteer who can make translations from german to french language? Please contact me!

 

@Sweikies. I think we can accept a limited number of caravans. It depends on the total number of participants and I will need to have a second look at the parking ground. Please contact me about one week before the event date.

 

Happy Geocaching!

Scaramanga

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Scaramanga

Hoi campers!

 

The whole area is protected nature reserve. Caravans are not allowed :( , sorry about that! This also means, campfire is not allowed :o. But we will have big barbeque and draught beer ;).

 

Scaramanga

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shit, je hebt gelijk. Val ik weer door de mand ;)

Je laat je wel kennen..... heb in Nederland een slaapplaats voor je als je durft :cry:

Groetjes

En Biertjuh laten jullie je kennen? :beerchug: Gaan jullie dan naar het Klenkes event. :yes:

 

Vanaf Vakantie Gevoel is het maar een kleine 45 km.

Ik zie nog geen aanmelding van jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shit, je hebt gelijk. Val ik weer door de mand ;)

Je laat je wel kennen..... heb in Nederland een slaapplaats voor je als je durft :yes:

Groetjes :cry:;)

Ja daag, ga daar niet de hele dag geblindoekt rondlopen. Het is niet alleen het zien, ook het horen en het ruiken brrrr :beerchug:

 

Dat moest ik even zeggen van Kruimel.

 

Zijn PC heeft weer eens kuren.

 

Groetjes

 

Fee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...