Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Geocaching.COM heeft een aanpassing gedaan op hun website: Bulk add GC codes to Lists.

"
With our latest release, we’ve made an improvement on the List Hub. You can now bulk add GC codes to a List.

1 Visit any of your own List Details pages and select the icon to add to your List.
1.thumb.png.303913479734764f256d0fdfe32054d9.png

2 Select “Add bulk GC codes”
2.png.4530644228ddde5be11ffcca80e7a3f1.png

3 Paste or type GC codes into the modal, separated by a comma. You may add up to 1000 geocaches per List.  
3.png.90faa57586c4bd264933f2674b9c5b0b.png

"

Een volledige Google vertaling.

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Geplaatst (bewerkt)

Vreemde update: een lijst-optie om grote aantallen gc-codes als tekst in te voeren. Ik kan me zo geen menu/functie bedenken, waar GC.Com lijsten van caches als platte tekst levert.

Tevens: sinds de nieuw api, is het laden/uploaden van caches naar een lijst vanuit GSAK, juist beperkt/bemoeilijkt. Was het met de oude api het nog mogelijk om tig caches in één api call te uploaden, met de nieuwe api is voor iedere cache één api-call nodig. Daardoor duurt e.e.a. veel langer.

Maar misschien heeft iemand anders een idee.

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei harrie:

Is dit niet bedoeld om al die trails in één keer up te loaden in je volglijst?

Dat lijkt me niet. Dan moet je eerst de gc-code kopiëren en daarna deze via de nieuwe optie plakken. En dat voor iedere cache !

Dan kan je beter, bij de betreffende cache "Add to list" gebruiken. Die optie heb je in de kaart, maar ook op de cache-pagina.

bewerkt door Linkalovers
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...