Spring naar bijdragen

Mijn lijsten niet te vinden.


MikeRSD

Aanbevolen berichten

Als ik mijn lijsten vanaf de website geocaching.com verplaats naar de Gpsmap 66, kan ik ze niet meer vinden.
Op internet zie ik overal een uitleg van hoe je lijsten moet maken en verplaatsen met behulp van Garmin expres maar waar ze dan op het apparaat staan zie ik nergens terug.
Wie kan mij helpen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,


Ik werk wel me lijsten, maar ik zet nooit caches vanuit 'My Lists' rechtstreeks op m'n gps.

Wat bedoelt u met "...verplaatsen met behulp van Garmin expres..."? U kan de lijsten niet verplaatsen of kopiëren naar uw gps. U kan de inhoud (  = de caches ) wel kopiëren naar uw gps.

Nadat u op "Send to Garmin" hebt geklikt, staan de caches ( van dié lijst ) niet op/in uw GPS?

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-7-2020 om 22:37 zei Linkalovers:

Hallo,


Ik werk wel me lijsten, maar ik zet nooit caches vanuit 'My Lists' rechtstreeks op m'n gps.

Wat bedoelt u met "...verplaatsen met behulp van Garmin expres..."? U kan de lijsten niet verplaatsen of kopiëren naar uw gps. U kan de inhoud (  = de caches ) wel kopiëren naar uw gps.

Nadat u op "Send to Garmin" hebt geklikt, staan de caches ( van dié lijst ) niet op/in uw GPS?

Dat is het inderdaad. Ik weet niet waar ik moet zoeken op mijn garmin.
Heb dus een lijst gemaakt "vakantie" Die stuur ik naar mijn garmin maar weet niet waar ik die lijst kan vinden.

Wil ze dus van te voren in mijn garmin hebben om te voorkomen dat ik telkens live moet om ze te kunnen vinden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MikeRSD:

Dat is het inderdaad. Ik weet niet waar ik moet zoeken op mijn garmin.
Heb dus een lijst gemaakt "vakantie" Die stuur ik naar mijn garmin maar weet niet waar ik die lijst kan vinden.

Wil ze dus van te voren in mijn garmin hebben om te voorkomen dat ik telkens live moet om ze te kunnen vinden.

Oké.

De caches uit de lijsten worden gewoon in uw gps geladen ( net zoals andere caches ) en zijn ook daar te vinden, waar u altijd uw caches selecteert op uw gps.

Echter, als de caches te ver weg liggen ( b.v. i.v.m. vakantie in het buitenland ) dan zijn ze inderdaad niet zichtbaar. Zet daarvoor uw gps in DEMO mode. Zo uit m'n hoofd ( maar dat verschilt per type gps ): ga naar het satellieten scherm, klik daar op menu en kies "Demo". Selecteer daarna ( zoals normaal ) de cache uit de lijst en klik 'Ga'. Vergeet uw gps niet weer uit demo mode te halen.

Zoek b.v. naar een plaatsnaam bij uw vakantie, waar ook de caches liggen. Ga dan naar die plaats en dan moeten de caches daar zichtbaar zijn.

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...