Linkalovers Geplaatst 19 juni 2020 Geplaatst 19 juni 2020 (bewerkt) Geocaching.COM heeft een aanpassing gedaan op hun website: Editor for profile description settings. " With today’s release, we are adding a WYSIWYG editor to make it easier to edit your profile description, including uploading images. Existing profiles default to the source code view. To see the user-friendly WYSIWYG editor, click the “Source” button. • When you switch from source code view to WYSIWYG editor, you will see a note that your code might change. The editor removes unsupported code. Save a copy of your code just in case. • Once you are in the WYSIWYG editor, you can edit your profile’s description with the user-friendly interface. • If you prefer to edit your profile description using HTML code and want to make sure to keep all your HTML code and styling, click ‘Save’ while you are in source code view. • When you save your profile description in the WYSIWYG editor, you will see the WYSIWYG editor going forward. • When you save your profile description in source code view, you will see the source code view going forward. It is always possible to switch back to the WYSIWYG view. " Een volledige Google vertaling. 19 juni 2020 bewerkt door Linkalovers 1
Linkalovers Geplaatst 19 juni 2020 Auteur Geplaatst 19 juni 2020 (bewerkt) Persoonlijk vind ik de/mijn profiel pagina wel het minst interessante van deze gehele hobby. Het is dat een ander persoon hier in huis, er af en toe naar kijkt, anders was het een blanco pagina. Maar iedere zijn meuk, misschien vinden sommige het wel interessant? 19 juni 2020 bewerkt door Linkalovers
Peetee Geplaatst 19 juni 2020 Geplaatst 19 juni 2020 31 minuten geleden zei Linkalovers: Persoonlijk vind ik de/mijn profiel pagina wel het minst interessante van deze gehele hobby. Het is dat een ander persoon hier in huis, er af en toe naar kijkt, anders was het een blanco pagina. Maar iedere zijn meuk, misschien vinden sommige het wel interessant? Och, ik kijk er wel eens naar, bv. om iemand een berichtje te sturen of de door hen geplaatste cachefoto's te bekijken
Linkalovers Geplaatst 19 juni 2020 Auteur Geplaatst 19 juni 2020 6 minuten geleden zei Peetee: ...bv. om iemand een berichtje te sturen of de door hen geplaatste cachefoto's te bekijken Inderdaad, dat is ook voor mij de enige reden. Maar dan 'passeer' ik de profiel-pagina ( waarvoor de nieuwe editor is gemaakt ) met enkele snelle klikken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden