troefboer Geplaatst 3 juni 2020 Geplaatst 3 juni 2020 Ik heb een gek probleem. Sinds een week geeft mijn app (geocaching) een foutmelding als ik gegevens opvraag van een cache met gebruik van Wifi. Zet ik de Wifi uit, waardoor ik automatisch overga op mobiele data, dan werkt het wel. Herkent iemand dit probleem? Ik heb de cache geleegd, de app verwijderd en en opnieuw geïnstalleerd maar niets helpt. Alle andere apps op mijn telefoon werken wel normaal. Wie heeft een oplossing
Linkalovers Geplaatst 3 juni 2020 Geplaatst 3 juni 2020 (bewerkt) Hallo, ja, dat zijn schimmige problemen. Het kan natuurlijk ook een probleem in uw wifi/internet netwerk thuis zijn. Kan u de app. op een ander mobiel testen? Welke fout melding krijgt u? Een keer u gehele wifi/internet netwerk uitzetten en na +/- 15 sec weer aanzetten, kan natuurlijk nooit kwaad. 3 juni 2020 bewerkt door Linkalovers
Genhenk Geplaatst 3 juni 2020 Geplaatst 3 juni 2020 Of juist andersom. Zet de telefoon eens op vliegtuigstand, en dan alleen wifi activeren.Ik heb dat weleens, dat de wifi verbinding niet zo stabiel is wanneer ik bijvoorbeeld op het terras zit, dat dan de geocaching app niet goed kan kiezen tussen WiFi en 4g.
troefboer Geplaatst 4 juni 2020 Auteur Geplaatst 4 juni 2020 Dank voor jullie comments. Ja ik heb de geocaching app ook op mijn tablet staan, daar werkt hij prima. Ik heb een krachtig netwerk thuis (een MESH netwerk) maar zoals jullie zeiden heb ik inderdaad een keer geprobeerd om de app naar wifi te forceren door mobile data uit te zetten, maar dat hielp niet. De andere geocaching apps op mijn mobiel (C:Geo en GC buddy) werken wel op de Wifi. Kortom het lijkt echt in de app te zitten. En tijdens het geocachen werkt het prima. Maar wat me al een paar keer is gebeurd is dat je thuis je tocht voorbereid op je mobiel, daarbij de Wifi uitzet, waarna je vergeet de wifi weer aan te zetten. En als je dan thuis een filmpje kijkt of een muziekje luister sla je zomaar een deuk in je databundel 😒. Anyway ik heb gisteren ook een email gestuurd naar HQ en kreeg een reply met een verzoek om screenshots te sturen. Hopelijk komen ze met een oplossing of een update
troefboer Geplaatst 5 juni 2020 Auteur Geplaatst 5 juni 2020 Update: Gisteren kreeg ik een e-mail van Geocaching HQ met de volgende inhoud: Hello troefboer- Thank you for contacting Geocaching HQ. We believe we've fixed this issue. Please download the next update and if the problem remains please contact me. Best regards, Het leek dus in de app te zitten. Nu maar wachten tot de update ook naar Nederland is uitgerold. Als het weer werkt laat ik het weten 1
Linkalovers Geplaatst 5 juni 2020 Geplaatst 5 juni 2020 (bewerkt) 19 minuten geleden zei troefboer: ...We believe we've fixed this issue. Please download the next update and if the problem remains please contact me... Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer!!! Dat is wel een erg snelle service, nu maar hopen dat de update snel uitkomt en dat het helpt. 5 juni 2020 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden