vrijenblij Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 ik ben niet meer in het bezit van een creditcard, kan ik ook op een andere manier mijn lidmaatschap voldoen. bijvoorbeeld met ideal. graag verneem ik van u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 Dag VrijenBlij, Welkom op het forum. Het Premium Member lidmaatschap koop je bij Geocaching.com. En de site waarop je nu deze vraag stelt is Geocaching.nl; wij verkopen deze lidmaatschappen niet. Je kunt deze echter wel kopen bij verschillende Nederlandse geocachingshops, zoals geocachingshop.nl. Je kunt hier op verschillende manieren betalen, bv. met Ideal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verhoeven Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 Ik kan me voorstellen dat VrijenBlij de vraag hier stelde want op gc.com staat de dutch geocaching goodiesshop (geocaching.nl) vermeld bij de international retailers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 50 minuten geleden zei verhoeven: Ik kan me voorstellen dat VrijenBlij de vraag hier stelde want op gc.com staat de dutch geocaching goodiesshop (geocaching.nl) vermeld bij de international retailers. Dat is inderdaad goed mogelijk. We gaan dit bij .com melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 15 uur geleden zei Peetee: Dat is inderdaad goed mogelijk. We gaan dit bij .com melden. De vermelding is inmiddels weggehaald: https://shop.geocaching.com/default/international-retailers#netherlands Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden