Spring naar bijdragen

Spoilerfoto


Anneke66

Aanbevolen berichten

goedemorgen,

Kan iemand mij vertellen hoe ik een foto kan uploaden bij de hint? Ik had een aantal foto's toegevoegd aan de cache en die waren op 2 plaatsen te vinden: helemaal rechts, maar ook bij de spoiler.

Ik wil graag een aantal foto's plaatsen, maar niet bij de hint. Maar hoe ik specifiek bij de hint een foto kan uploaden kan ik niet vinden.

Alvast bedankt!

Anneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij de hint wordt nooit een foto geplaatst, een hint bevat tekst.

De spoilerfoto staat altijd in de vorm van een link op de pagina.

Het moet natuurlijk wel een spel blijven, als het voor iedereen is dan zet je hem gewoon op de cache pagina.

Veel plezier met geocachen.

bewerkt door Torimaro
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Torimaro:

..Het moet natuurlijk wel een spel blijven...

Inderdaad. Een duidelijke hint ( met eventueel een foto ) voorkomt veel overlast en schade aan de omgeving.

Als de omgeving het toelaat, kan men altijd eerst gaan zoeken en indien nodig alsnog de hint bekijken. Is de omgeving druk of is het zoeken erg opvallend of laat het zoeken veel sporen achter, dan kan men gelijk de hint bekijken.

Geocachen is geen synoniem voor zoeken ( zie handtekening ).

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie antwoorden, maar ik denk dat er dan iets anders niet goed gaat.

ik heb twee printscreens bijgevoegd. Bij de hints staat een spoiler afbeelding. Als ik daarop klik, krijg ik dezelfde foto zoals ook bij 'Afbeeldingen' te zien is. Voor de spoilerfoto wil ik een andere foto gebruiken, maar uploaden hiervan is niet te vinden.Screenshot_20200224-115528_cgeo.thumb.jpg.fbd8c4123fde5dfe13ac79cdb86d5dc9.jpg

Screenshot_20200224-115522_cgeo.thumb.jpg.3a115918e9613eb5ec2b78e473f138ca.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms zijn foto's in de app niet goed zichtbaar. Misschien kan u beter eerst e.e.a. op de laptop/desktop bekijken.

Met het plaatsen van de foto kan ik u verder niet helpen. Maar misschien komt iemand anders vandaag nog even langs, die u daarmee wel kan helpen.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...