LeidaFlorijn Geplaatst 10 februari 2020 Geplaatst 10 februari 2020 Waarom zijn mijn afbeeldingen op de telefoon niet zichtbaar en wel op de pc of laptop. Dit is het geval bij een cache die ik online heb gezet bij geocaching.com. Kan iemand me vertellen wat de oorzaak is en of het op te lossen is. Dank je.
Linkalovers Geplaatst 11 februari 2020 Geplaatst 11 februari 2020 (bewerkt) Hallo, gebruikt u een bepaalde app om uw cache in te bekijken? Zijn de foto's ook niet zichtbaar op andere telefoons? U mag/kan het GC-nummer hier eventueel wel plaatsen, dan kunnen misschien meer mensen dit controleren. 11 februari 2020 bewerkt door Linkalovers
Peetee Geplaatst 29 april 2020 Geplaatst 29 april 2020 Op 2/10/2020 om 9:15 PM zei LeidaFlorijn: Waarom zijn mijn afbeeldingen op de telefoon niet zichtbaar en wel op de pc of laptop. Dit is het geval bij een cache die ik online heb gezet bij geocaching.com. Kan iemand me vertellen wat de oorzaak is en of het op te lossen is. Dank je. Soms werkt het volgende: App deïnstalleren - telefoon uit - telefoon weer aanzetten - app opnieuw installeren - app testen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden