Spring naar bijdragen

TB onbereikbaar in premium cache


PaarseTulp

Aanbevolen berichten

Sinds oktober 2019 zit mijn TB in een premiumcache. Omdat ik zelf geen premiumlid ben, kan ik niet zien of de tb er werkelijk nog in zit. Ook kan ik door het premium geen contact leggen met de eigenaar van de cache. Is mijn enige optie afwachten tot de tb misschien ooit gaat reizen? Kan de eigenaar van de cache bij vermissing van de tb, die wel in de cache geregistreerd blijft, mij wel een bericht sturen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij kan bij GC.Com iedereen iedereen mailen. Ongeacht of iemand nu wel of niet PM lid is. Zodra u de/een naam ( van de CO ) weet, kan u hem/haar mailen.

Ik kan nu even niet e.e.a voor u controleren, maar U kan natuurlijk altijd de GC-code en tb via mail sturen, zodat ik morgen even op de cache pagina kan checken of de TB nog in de lijst staat en/of dat er in de logs vermeld wordt dat de tb mist.

Mocht de CO niet in staat zijn om te controleren of uw tb aanwezig is, dan  zou u zelf via een link ( moet ik morgen even checken ) een 'note' kunnen plaatsen met de vraag of iemand voor u wil controleren. M.b.v. de juiste link, kan u bij iedere cache ( PM of niet ) een log/note schrijven.

P.s. als u de CO wilt mailen, dan moet u natuurlijk wel via/vanaf GeoCaching.Com mailen en niet vanaf hier ( GeoCaching.Nl ). Behalve de hobby hebben .Com en .NL niets met elkaar te maken.

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de cache even bekeken, er is geen enkele melding in de logs over welke TB dan ook. Volgens de inventaris moeten er 4 TB's inzitten en ook die zijn in september/oktober voor het laatst gezien. Eén TB is wel in januari gezien op een event, maar dat zou evengoed van een lijst kunnen zijn. Die circuleren nogal eens op events.

Opvallend is dat de CO op 30 oktober onderhoud heeft gepleegd en dat sindsdien de TB's niet meer zijn gezien. Ik zou inderdaad even de CO mailen als ik jou was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...