Spring naar bijdragen

Cache overname


thex

Aanbevolen berichten

Ik zit momenteel sterk te denken aan het overnemen van een cache welke al lang niet door de eigenaar onderhouden is. De betreffende eigenaar heeft gc.com al meer dan een jaar niet meer bezocht.

Wie heeft hier ervaring mee, en hoe pak ik dit aan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je zou de eigenaar via email kunnen vragen of je de cache over mag nemen.

Misschien dat de eigenaar een redelijke reden heeft waarom hij zo lang niet op gc.com is geweest.

 

En waar maak je uit op dat de cache niet goed is onderhouden.......

 

Wij komen al geocachend ook wel eens caches tegen waar we twijfelen aan het onderhoud.

 

Maar ik hoop dat je de eigenaar te pakken krijgt en zijn cache mag overnemen, niets is leuker dan een mooi verzorgde cache te doen en te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toestemming zien te krijgen van de oorspronkelijke eigenaar is inderdaad de methode! hoop dat je dat voorelkaar krijgt!

Zo is First Dutch bijvoorbeeld ook een voorbeeld van een geadopteerde cache!

 

groets,

 

Gimli :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Als de huidige eigenaar niet reageert zou ik op dit moment een mailtje aan Hawkeyes sturen....

Wij zaten een half jaartje geleden in een vergelijkbare situatie, wilde een cache overnemen, en de eigenaar reageerde niet. Toen was Hawkeyes er nog niet als NL_approver, en hebben we een nieuwe cache gemaakt met een approver-note. Deze note gaf aan dat het een kopie was met de vraag of we het origineel mochten overnemen. Daar is toen helaas niets mee gedaan (de cache is wel approved, zodat er nu 2 Terschelling caches zijn, waarvan 1 in het archief)

Maar omdat Remco (Hawkeyes) toch wel meer doet dan simpel een knopje approve clicken zou ik hem tegenwoordig een mailtje sturen....

 

groetjes, Watje5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he, he, ;) cache Kokosnoot komt zondag 4 juli om 11:00 uur actief. Geniet ervan voor zover de zomer ons brengt ! :o

 

Hernieuwde mogelijkheden en nieuwe locatie voor alle cachers (ook als je eerder gelogd hebt). Bovendien 2 spannende nieuwe TB's :( aanwezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...