speurneus59 Geplaatst 2 september 2019 Geplaatst 2 september 2019 Sinds 3 dagen worden de foto's in de app niet meer geladen. Als ik de cache in de browser open worden de foto's wel getoond. Ik heb een Huawei P10. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Peetee Geplaatst 2 september 2019 Geplaatst 2 september 2019 Ik heb even in mijn app gekeken, maar daar worden de foto's wel geladen. Dus het ligt m.i. niet aan de app. Misschien kun je de app op jouw smartphone eens initialiseren? Dat doe je via Instellingen - Apps - Geocaching - Opslag - (Gegevens wissen + Cache Legen). Je zult daarna wel even opnieuw moeten inloggen.
speurneus59 Geplaatst 2 september 2019 Auteur Geplaatst 2 september 2019 Beste Peetee, Bedankt voor je reactie. Ik heb gedaan wat je voorstelt, maar dat maakt geen verschil. Ik heb de app ook al in zijn geheel verwijderd en weer geïnstalleerd, maar ook dat maakt geen verschil. Ik krijg soms wel een bericht van een 404 error. Ik hoop echt dat er een oplossing is. Groeten, Speurneus59
Peetee Geplaatst 3 september 2019 Geplaatst 3 september 2019 Raar. Die 404-fout zou er op moeten wijzen dat een pagina niet bestaat of aanwezig is. Het is natuurlijk maar gissen, maar ik heb ook wel eens problemen gehad met een niet goed geprogrammeerde ad-blocker die sommige plaatjes voor een advertentie aanzag.
speurneus59 Geplaatst 3 september 2019 Auteur Geplaatst 3 september 2019 Beste Peetee, Zover ik weet heb ik geen ad-blocker op mijn telefoon. Dit is zoals het er nu uitziet. Groeten, Speurneus59
Peetee Geplaatst 3 september 2019 Geplaatst 3 september 2019 En dit zie je bij alle caches in de app?
harrie Geplaatst 3 september 2019 Geplaatst 3 september 2019 Heb eens die app geinstaleerd en verschillende caches geopend. Bij veel caches zie je de afbeeldingen maar bij een aantal zie je geen afbeeldingen. Op de gewone computer zijn deze dan weer wel te zien. Wanneer ik de app c:geo open met diezelfde caches dan zie ik ook de afbeeldingen. Denk haast dat het aan de app van GC zou kunnen liggen.
Peetee Geplaatst 3 september 2019 Geplaatst 3 september 2019 Ja, zou kunnen. Welke cache bekeek je in de schermafdruk hierboven Speurneus59? Dan kunnen wij kijken of bij ons hetzelfde gebeurt.
speurneus59 Geplaatst 3 september 2019 Auteur Geplaatst 3 september 2019 Beste Peetee, Het gaat om DRL#25 Rondje Hattems Bos. Groeten, Speurneus59
speurneus59 Geplaatst 3 september 2019 Auteur Geplaatst 3 september 2019 Bij Zwolse kanalen zie ik wel de foto's, maar bij Weegschaal - Libra of Swolse Steenties 1 zie ik ze weer niet. Dan krijg een soortgelijk beeld als hierboven.
Peetee Geplaatst 3 september 2019 Geplaatst 3 september 2019 Ik heb het even getest, maar ik zie de foto's dus wel ... Raar ...
harrie Geplaatst 4 september 2019 Geplaatst 4 september 2019 Het zoeken op cachenaam is behoorlijk belabberd bij GC. 2 van bovengenoemde caches kan ik niet eens vinden, Kan dus niet kijken en/of vergelijken.
Peetee Geplaatst 4 september 2019 Geplaatst 4 september 2019 Klopt. Ik heb het cache nummer er even bij gezocht en daarop gezocht.
Westergast Geplaatst 14 november 2019 Geplaatst 14 november 2019 Hoi Speurneus, ik heb hetzelfde probleem Veel afbeeldingen zijn niet zichtbaar in de GC app. Heb je de oplossing al gevonden? Mvg Westergast
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden