Sonja3 Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Wij gaan op vakantie naar Griekenland en nu ben ik alle geocachen op mijn Garmin Oregon 600 aan t zetten maar hoe kan ik effectief zien als dit gelukt is ? In de lijst met geocachen staan alleen de geocachen van dichtbij thx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Misschien kun je dit eens proberen? Ga naar de menu optie Geocaching. In het geocache-overzichtsschermpje klik je op het loepje, selecteer dan "Zoek nabij" en dan "Een punt op de kaart". Verschuif dan de pointer op de kaart naar de omgeving van jouw vakantiebestemming (Griekenland) en klik op "Gebruik". Ik verwacht dat je dan de ingebrachte caches ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sonja3 Geplaatst 12 juli 2019 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2019 (bewerkt) Aan Peeter, thx het is gelukt ?? 12 juli 2019 bewerkt door Sonja3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Ah, mooi! Graag gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Wat volgens mij ook nog steeds werkt is (spel)zoeken aan te klikken en dan er eentje zoeken, als dat lukt mag je er vanuit gaan dat ze ook op de kaart verschijnen als je daar bent! Fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden