priem Geplaatst 10 juli 2019 Geplaatst 10 juli 2019 ik wil graag zelf een cache maken. maar ik weet niet wat een cachepagina is en hoe je die maakt
Peetee Geplaatst 10 juli 2019 Geplaatst 10 juli 2019 Dag Priem, Welkom op het forum. Als je al eens een geocache gezocht hebt, dan heb je al gebruik gemaakt van de cachepagina; het is de pagina waarop de cache beschrijving staat. Heb je nog nooit een cache gezocht, dan zou ik daar eerst mee beginnen voordat je plannen voor een eigen cache gaat maken. Heb je dan enkele tientallen caches gevonden, dan krijg je al een aardig idee van wat er allemaal mogelijk is en kun je eens over een eigen cache gaan nadenken. Hier vind je hoe je dan een cache voorbereidt en verstopt.
barny Geplaatst 10 juli 2019 Geplaatst 10 juli 2019 (bewerkt) waarom zou je een cache willen maken? wat is je idee wat de bezoekers gaan ervaren op de plek waar je ze, doormiddel van die cache, naar toe lokt? "When you go to hide a geocache, think of the reason you are bringing people to that spot. If the only reason is for the geocache, then find a better spot." – Briansnat - Barny 10 juli 2019 bewerkt door barny 2
Berenboot Geplaatst 11 juli 2019 Geplaatst 11 juli 2019 Op 7/10/2019 om 7:20 PM zei priem: ik wil graag zelf een cache maken. maar ik weet niet wat een cachepagina is en hoe je die maakt Naar je profielpagina gaan, klik op Geocaches (van jou) en dan rechts, onder het kalendertje, dien een nieuwe geocache in. Succes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden