SirPoehie Geplaatst 3 juli 2019 Share Geplaatst 3 juli 2019 Ik zat zo te denken, valt mijn GPS ook onder de nieuwe wet? Hierin staat: Het is degene die een voertuig bestuurt verboden tijdens het rijden een mobiel elektronisch apparaat dat gebruikt kan worden voor communicatie of informatieverwerking vast te houden. Onder een mobiel elektronisch apparaat wordt in elk geval verstaan een mobiele telefoon, een tabletcomputer of een mediaspeler.’ Een gps is een mobiel elektronisch apparaat. Check. maar wat valt er onder informatie verwerking? Met vriendelijke groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 3 juli 2019 Share Geplaatst 3 juli 2019 (bewerkt) Even iets verder doorlezen dan het eerste topic: Per 1 juli niet met de gps/smartphone in de hand fietsen. 3 juli 2019 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SirPoehie Geplaatst 3 juli 2019 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2019 ah, die heb ik over het hoofd gezien, deze kan verwijderd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 juli 2019 Share Geplaatst 3 juli 2019 Op verzoek van de starter draadje gesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten