papermail58 Geplaatst 7 juni 2019 Geplaatst 7 juni 2019 Ik kan niet meer inloggen in c:geo met mijn account. Het mij bekende wachtwoord van geocaching.nl wordt niet herkend. Hoe kan ik mijn wachtwoord hiervan achterhalen of wijzigen.
Peetee Geplaatst 7 juni 2019 Geplaatst 7 juni 2019 Dat wachtwoord kun je wijzigen via de link "wachtwoord vergeten" op de login-pagina van geocaching.com (dus niet geocaching.nl!).
Linkalovers Geplaatst 7 juni 2019 Geplaatst 7 juni 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei papermail58: k kan niet meer inloggen in c:geo met mijn account. Het mij bekende wachtwoord van geocaching.nl wordt niet herkend. Hoe kan ik mijn wachtwoord hiervan achterhalen of wijzigen. Misschien ten overvloede, maar ....... C:Geo en Geocaching.NL hebben niets met elkaar te maken. Je moet op C:Geo inloggen met het Geocaching.COM account, zodat dit programma caches kan inlezen ( maar dat wist u waarschijnlijk al en "...nl..." is/was een type foutje ). Extra info: ook Geocaching.NL en Geocaching.COM hebben niets qua account & wachtwoord met elkaar te maken. 7 juni 2019 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten