Spring naar bijdragen

uitroepteken van concept verdwijnt niet na log


Brenweseli31

Aanbevolen berichten

hallo,

Als ik een cache vind dan ga ik via mijn iPhone naar de geocachingapp. Daar druk ik op 'Log' - 'gevonden' en dan vink ik 'concept' aan zodat ik thuis rustig de log kan schrijven op mijn Mac of iPhone. Daar komt dan een blauw uitroepteken ipv een smiley. Nu is mijn probleem dat ik thuis na het loggen wel een smiley krijg op de cachepagina zelf, mijn aantal is verhoogd en de log staat op de pagina, maar op de kaart blijft er een uitroepteken staan.

 

kan er iemand mij daarbij helpen? Ik vind het echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
ReizenReizen

Dat probleem hebben wij dus ook! En nu zij  bij sommigen de uitroeptekens ook weer weg en is het net alsof we die nooit gevonden hebben! Lees dus graag mee. Ik heb trouwens een Samsung. 

bewerkt door Kitty55
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaartresultaten worden opgeslagen in het cachegeheugen (een computerterm die niets met geocachen te maken heeft) en hergebruikt. Je moet de app dus even 'dwingen' de data opnieuw op te vragen.

Even in een ander gebied caches opvragen en dan weer terug helpt meestal wel.
Ook het filter aanpassen en weer terugzetten is een optie.

  • Dank 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

De concepten van de i-phone worden opgeslagen op de laptop onder het kopje 'concepten'. Ik denk dat je met die concepten verder moet. Dat heb ik nog niet geprobeerd.  

Bij mij bleven de uitroeptekens ook staan, totdat ik ontdekte dat er naast de lijst logs ook een lijst met concepten bestond. Die heb ik weggegooid. De uitroeptekens werden smileys! 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hey,

 

Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij zijn de uitroeptekens verschenen nadat ik een concept had geupload waar reeds gelogde caches in stonden. Door het concept te wissen zijn de reeds gelogde caches verandert in uitroeptekens. Het lukt mij niet om dit terug te resetten. Weet iemand hier raad mee?

 

Mvg,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...