Brenweseli31 Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 hallo, Als ik een cache vind dan ga ik via mijn iPhone naar de geocachingapp. Daar druk ik op 'Log' - 'gevonden' en dan vink ik 'concept' aan zodat ik thuis rustig de log kan schrijven op mijn Mac of iPhone. Daar komt dan een blauw uitroepteken ipv een smiley. Nu is mijn probleem dat ik thuis na het loggen wel een smiley krijg op de cachepagina zelf, mijn aantal is verhoogd en de log staat op de pagina, maar op de kaart blijft er een uitroepteken staan. kan er iemand mij daarbij helpen? Ik vind het echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kitty55 Geplaatst 14 juni 2020 Share Geplaatst 14 juni 2020 (bewerkt) Dat probleem hebben wij dus ook! En nu zij bij sommigen de uitroeptekens ook weer weg en is het net alsof we die nooit gevonden hebben! Lees dus graag mee. Ik heb trouwens een Samsung. 14 juni 2020 bewerkt door Kitty55 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Kaartresultaten worden opgeslagen in het cachegeheugen (een computerterm die niets met geocachen te maken heeft) en hergebruikt. Je moet de app dus even 'dwingen' de data opnieuw op te vragen. Even in een ander gebied caches opvragen en dan weer terug helpt meestal wel. Ook het filter aanpassen en weer terugzetten is een optie. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antje111 Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 Ook ik loop tegen dit probleem aan. Ik heb het advies van StefanD opgevolgd, maar dat heeft niet geholpen. Brenweseli of Kitty, hebben jullie het probleem op kunnen lossen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antje111 Geplaatst 5 augustus 2020 Share Geplaatst 5 augustus 2020 De concepten van de i-phone worden opgeslagen op de laptop onder het kopje 'concepten'. Ik denk dat je met die concepten verder moet. Dat heb ik nog niet geprobeerd. Bij mij bleven de uitroeptekens ook staan, totdat ik ontdekte dat er naast de lijst logs ook een lijst met concepten bestond. Die heb ik weggegooid. De uitroeptekens werden smileys! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de VV Geplaatst 22 augustus 2020 Share Geplaatst 22 augustus 2020 Hey, Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij zijn de uitroeptekens verschenen nadat ik een concept had geupload waar reeds gelogde caches in stonden. Door het concept te wissen zijn de reeds gelogde caches verandert in uitroeptekens. Het lukt mij niet om dit terug te resetten. Weet iemand hier raad mee? Mvg, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 22 augustus 2020 Share Geplaatst 22 augustus 2020 Misschien gewoon je logs via de website doen in plaats van het mobile gedoe. De website is immers speciaal voor gemaakt om er rond te kijken en om te kunnen loggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden