Spring naar bijdragen

Hoogte Update


Whinney

Aanbevolen berichten

Ik krijg steeds rechts onderin mijn scherm van GSAK een pop-upje "hoogte update" dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Maar de zin "Om deze te donwloaden en te installeren" is niet af. Heb al het internet afgestruind, maar kom niet verder. Wel engelstalige site tegengekomen, maar mijn (house-garden-kitchen) engels is net goed genoeg om te converseren op koetjes en kalfjes niveau...

Zou iemand mijn het Nederlands uit kunnen leggen hoe ik aan die update kom, en te installeren?

Groetjes Whinney

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Deze melding herken ik niet, maar ik heb GSAK dan ook op Engels staan.

Nederlandse (fout-) meldingen zijn vaak moeilijker te vinden op het internet, omdat het aantal Nederlandse gebruikers vaak te beperkt is ( en dus ook het aantal meldingen/vragen/... op het internet ). Het is handiger om het programma op Engels te zetten en dan ( op het internet ) te gaan zoeken naar de Engelse melding. Het aantal 'Engelse' gebruikers is namelijk vele malen groter dan het aantal 'Nederlandse' en dus is de kans veel groter dan je dan wel een oplossing kan vinden.

Start Gsak, "Extra", "Opties", "Geavanceerd" en dan bij "Taal" Engels kiezen.

Hier kan je zoeken naar updates voor versie updates 8.7.xxxx. Maar je moet wel opletten, dat je met een 'oude' licentie, niet de allernieuwste versie kan gebruiken. B.v. een licentie voor versie 7.7.xxxx werkt niet voor versie 8.7.xxxx ( en alle updates daarvoor ). Het is dus belangrijk te weten welke versie je nu hebt, om te bepalen/kijken of er een update voor is. De laatste update voor 7.7.4.36 is hierzo te downloaden.

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het wel eens gehad. Als je met je muis naar de onderkant van de pop-up, net boven de onderkant van het venster, gaat zie je nog net je muisaanwijzer veranderen. Dan klikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...