Spring naar bijdragen

damrakker


damrakker

Aanbevolen berichten

Hallo

hoe achter haal ik deze afbeeldingen op de volgende geocach  GCXXXXX

wil mij maar niet lukken 444dfff8-d59d-4941-949e-ab851abbb34e_l.jpg.c53a4d248466e3d86bfb3597380c6d08.jpg

ik gebruik internet explorer en google

groeten hindrik

bewerkt door Peetee
Geocachenummer aangepast. We bespreken op dit forum geen specifieke geocaches.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Officieel mogen er GEEN antwoorden gegeven worden, op vragen van een cache. Je mag deze vraag wel stellen, maar dan mag de cache ( Url, naam, GC-code of .... ) niet te achterhalen zijn.

Maar als dit de enige afbeelding is die je niet kan vinden, dan zou ik de CO mailen en vragen om een extra hint m.b.t. de afbeelding voor A.

P.s. De CO mailen om een extra hint, mag natuurlijk altijd !

 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch lukte het mij vrij eenvoudig met Google Afbeeldingen.

Specifieke oplossing mogen inderdaad niet worden gegeven, dus hier maar een algemene oplossing:
Sla de afbeelding op, verwijder met een foto-editor de witrand waar A-0 in staat.
Ga dan naar Google en klik op Afbeeldingen (staat ergens rechtsboven in het scherm). Je zit nu in Google Afbeeldingen. Upload daar de foto.
De eerste afbeelding in "Afbeeldingen van..." was meteen de juiste. Klik er op en je krijgt een link naar een website met veel informatie over dit schilderij.

bewerkt door StefandD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei StefandD:

....Google Afbeeldingen....

Dat had ik ook geprobeerd, maar Google's "Images" vindt niets. Voor de zekerheid zojuist nogmaals geprobeerd, maar het antwoord blijft: ".... Beste gok voor deze afbeelding: windmill ...." ( ook in de voorbeeld afbeeldingen, staat niets dat lijkt op de foto voor A ). Dus ging ik ervan uit, dat dát de reden voor de vraag was.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...