Semmyb Geplaatst 27 oktober 2018 Share Geplaatst 27 oktober 2018 hej, een vraagje. Heb inmiddels de nieuwe gpsmap66st ontvangen. Mooi toestel. Maar loop tegen het volgende aan....voor live caching word gezegd dat ik mijn toestel moet aanmelden bij GC.com krijg hiervoor een code die op mn toestel die ik daarna moet invoeren. Maar ik zou bij god niet weten waar ik mn toestel moet aanmelden bij GC.com!!! Wie heeft het antwoord... bvd frans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 oktober 2018 Share Geplaatst 27 oktober 2018 Hier staat hoe dat moet. Vervolgens kun je hier jouw registraties bij geocaching.com beheren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Semmyb Geplaatst 27 oktober 2018 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2018 ik had al gedaan wat er in de gebruiksaanwijzing stond ,maar op de gpsr kom ik niet verder dan dat hij een code geeft die ik in moet voeren ,maar weet niet waar die ingevoerd moet worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 oktober 2018 Share Geplaatst 27 oktober 2018 (bewerkt) Bij punt 3 staat: "Volg de instructies op het scherm.". Krijg je geen instructies dan? De volledige link is: https://www.geocaching.com/play/garmin/register 27 oktober 2018 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 27 oktober 2018 Share Geplaatst 27 oktober 2018 (bewerkt) Misschien een 'mosterd na de maaltijd' opmerking, maar je hebt met de 66 al wel verbinding gemaakt ( & ingelogd ) op je wifi-netwerk? 27 oktober 2018 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Semmyb Geplaatst 27 oktober 2018 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2018 @ linkalovers ja dit had ik al gedaan werkt verder goed. @ Peetee, bedankt ,dat is de link die ik zocht ,kreeg hem niet gevonden ,kreeg allen maar een kode waar ik verder niets mee kon.? bedankt allemaal voor de hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 oktober 2018 Share Geplaatst 27 oktober 2018 Oké. Mooi dat het gelukt is nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden