Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Is favorieten verzamelen een wedstrijd? WiGe uit Nijmegen heeft in zijn omgeving en vooral in het Heumens bos bij Malden vele pareltjes neergelegd en heeft daarmee heel veel favo's verdiend.

Tot voor kort nog niet zoveel als de Tsjechische Alke04. Het afgelopen jaar kwam WiGe in sneltreinvaart dichterbij en dinsdag 13 augustus was hij hem voorbij. Belangrijk? Voor ons in ieder geval een aanleiding om WiGe in het zonnetje te zetten en hem te bedanken voor de gigantische hoeveelheid glimlachen van oor tot oor die hij bij heel veel cachers teweeg heeft gebracht.

Op 31 augustus organiseren wij een event ter ere van WiGe, voor velen een inspiratiebron om mooie en aansprekende caches te maken. https://coord.info/GC7VQZ6

WiGe leest alle logs en is er als de kippen bij als er ergens iets niet in orde is. Heel bijzonder. Daarom gunnen we hem zijn 'overwinning'.

bewerkt door Dagwacht
Aanvulling
  • Leuk 1
Geplaatst (bewerkt)

Fijn dat WiGe zulke mooie caches maakt en zoveel cachers plezier en inspiratie brengt.

Ik begrijp het dat je daarom een event ter ere van  zijn inzet organiseert. Iemand in het zonnetje zetten is een aardig gebaar.

Dat wedstrijd element hoeft van mij echter helemaal niet, ik vind dat zeker in dit geval niet zo bij geocaching passen ( genieten van de locatie en tijd nemen voor een mooie cache is volgens mij iets dat bij uitstek bij veel van WiGe's caches past).

Moet dan echt alles een wedstrijd zijn....?

bewerkt door Sivota
Geplaatst

Het genieten van de cache's van Wige valt ook wel meer als ik zie hoe de bezoekers ze op 1 dag afraffelen 
en de directe omgeving van de caches zijn ook geheel platgelopen door de horden bezoekende stresskneuzen 
hoe mooi ze ook zijn uitgevoerd (de mooiigheden van de paar die ik heb bezocht vielen trouwens wel mee) ik zal ze niet opzoeken en daarmee medeschuldig zijn om de plaats van de cache nog meer te slopen 

Barny

Geplaatst
6 uur geleden zei Sivota:

Moet dan echt alles een wedstrijd zijn....?

WiGe geniet van de logs én van de favo's. Daar haalt hij zijn motivatie uit. Dat er zoveel mooie creaties zo dicht bij elkaar liggen betekent ook dat degenen die de caches bezoeken van goede huize moeten komen om voldoende favo's te hebben om uit te delen. Anders had ie er vast nog veel meer gekregen. Een cacher die ik laatst sprak had het over het Favobos.

Een echte wedstrijd is het natuurlijk niet, maar je mag er wel van genieten dat zo veel mensen er van genieten. Dan doe je toch iets goed.

• Leuk 1
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...