Spring naar bijdragen

Connectie GC via GSAK


Team RASC

Aanbevolen berichten

Ik ben geen GSAK expert, want ik 'speel' er alleen soms ff mee. Maar dit probleem is al 15 dagen oud.

Persoonlijk had ik allang een backup van Gsak ( databases & de rest ) gemaakt, Gsak geheel verwijderd, herstart machine, schone installatie ( wel van de juiste major versie, anders werkt je licentie key niet. En gelijk de laatste update voor die versie ) van Gsak uitgevoerd om daarna te controleren of er nu wel een PQ gedownload kan worden. Mocht dit nu wel werken, dan de backup terugzetten. Dit eventueel gedeelte voor gedeelte terugzetten, het probleem zou ook ergens in de settings kunnen zitten. Om daarna steeds weer te controleren of het downloaden nog lukt.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op ‎8‎/‎15‎/‎2018 om 2:00 PM zei Team RASC:

8.5.1

 

dan zou ik eerst eens updaten naar de actuele versie... 8.7.1 build 83 op dit moment

 

EDIT: ik zie nu pas dat er een pagina 2 is waar dit al was genoemd

bewerkt door PnavE_81
.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is voor sommigen misschien een overbodige opmerking, maar updates zijn belangrijk. Zowel voor de ( uw ) veiligheid/privacy als voor de werking.

Het is misschien soms niet altijd handig om gelijk de laatste update(s) te installeren ( er zou een fout/bug in kunnen zitten ), maar als er na een paar dagen geen foutmeldingen verschijnen op de betreffende site, dan is het altijd aan te raden de update te installeren.

Kort gezegd: Mocht iemand problemen hebben met ( het maakt niet uit welke ) software, dan is de eerste actie: herstart Windows en de 2de is: zijn er updates? Daarom is in veel ( bijna alle?? ) software een standaard update-functie ingebouwd.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...