Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Onze cache wordt steeds sneller vernield/geript :-(  Hoogst frustrerend omdat het telkens weer tijd (en geld) kost om hem te vervangen. We hebben nu maar besloten de cache een flink stuk (310 meter) te verplaatsen. Archiveren is gewoon jammer, het is een prachtige plek. Omdat het meer dat 161 meter is kunnen we wijziging niet zelf doorvoeren. Voor zover wij weten, moeten de verplaatsing bij de reviewer aangevraagd worden. Dat hebben we ruim twee weken geleden per mail gedaan, maar tot nu toe geen enkele reactie. Is dit de juiste procedure? Het is geen probleem om gewoon langer te wachten, maar ik ben gewoon niet helemaal zeker of dit de juiste route is. 

Groet!

Martin   

Team Martinus1000

Geplaatst

Ah, perfect. Bedankt voor de link!  Ik zie dat de reviewer die ik gemaild heb, keurig in het rijtje van actieve reviewers staat. Ik wacht gewoon nog even rustig af,  als het echt te lang duurt kan ik altijd nog een collega reviewer mailen. 

Geplaatst

het is toch van de idiote dat op het moment er een faal-flutkoker weggegooid achter een boom ter aproef word aangeboden die binnen een dag online komt en een verplaatsing enkele weken moet duren 
klacht naar Groundspeak schrijven vanwege het verzaken van zijn verantwoordelijkheid van de desbetreffende revieuwer 
als hij met vakantie/geen tijd/geen zin is dan kan er makkelijk een autoreply naar een collega revieuwer

Barny

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...