Goonies Oosterhout Geplaatst 23 mei 2018 Geplaatst 23 mei 2018 Over de eTrex 10 valt niet zoveel te vragen of vertellen, aangezien het nogal een basisapparaat is. Ik heb er een stuk of 25 van voor verhuur en activiteiten. Als apparaten met een klant zijn meegeweest, controleer ik ze altijd even aan de computer. Daarbij viel me laatst op dat al mijn apparaten up-to-date zijn met versie 3.20, maar dat een paar nieuwe apparaten 3.40 hebben. Vreemd genoeg vind ik bij Garmin 3.20 als nieuwste versie! Het enige verschil dat ik tot op heden zie is dat er een aan/uit symbool in beeld verschijnt als ik hem uitzet. Heeft iemand meer informatie over deze versie 3.40?
Linkalovers Geplaatst 23 mei 2018 Geplaatst 23 mei 2018 (bewerkt) Misschien hebben de nieuwere toestellen intern iets andere hardware? B.v. mijn 60Cx uit 2009 heeft een Mkt gps chip, terwijl alle 60Cx uit de jaren daarvoor een ( duurdere of betere ? ) SirfStar chip hebben. De laatste officiele firmware voor de 60Cx is versie 4.0. Terwijl mijn 60Cx versie v4.20 heeft, is deze versie niet te vinden bij Garmin. Via Garmin update is versie v4.20 wel op de gps gekomen. Waarom Garmin firmware v4.20 niet vermeld, zegt waarschijnlijk iets over hoe serieus Garmin haar klanten neemt ( of dat ze iets willen verbergen )! 23 mei 2018 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten