Sivota Geplaatst 4 mei 2018 Geplaatst 4 mei 2018 Ha ha, ja dat kan ook nog en daar had ik ook niet aan gedacht. (ik bezoek ze dus ook niet) Challenge caches zijn mystery caches die wel op de aangegeven coördinaten bovenaan de pagina liggen, dat is zelfs een voorwaarde. Eerlijk gezegd had ik niet gedacht dat die wel op het kaartje zouden opduiken, het zijn immers toch mystery caches. Goed om te weten...
barny Geplaatst 5 mei 2018 Geplaatst 5 mei 2018 7 uur geleden zei Schatzoekers Sneek: Het was een Challenge als Mystery Cache. Ik heb 'm niet gelogd. Ik hou niet van chalenges, want ik voldoe er nooit aan . zo erg is het tegenwoordig al met een eenvoudig navigatie spelletje vervallen mensen gaan niet meer naar cache's locaties toe omdat de cache plaatser de ziekelijke eigenschap heeft om die plek alleen te laten zien aan mensen die een bepaalt kunstje hebben uitgevoerd gewoon omdat de vinder de gevonden cache niet als found it gelogd mag worden als hij dat kunstje niet machtig is Wat bezielen al die plaatsers en wat bezielen al die mensen die dat allemaal maar blijven accepteren.... Barny
Bart Geplaatst 5 mei 2018 Geplaatst 5 mei 2018 Ja, maar dat vind ik ook zo van die caches waarbij je door een woud van verschrikkelijke rekensommen moet vechten om je naam in het logboekje te mogen schrijven.
barny Geplaatst 5 mei 2018 Geplaatst 5 mei 2018 ook dat Bart, ook dat begrijp ik niet, de lagere school is immers voor alle geocachers allang voorbij, waarom cacheplaatsers dat nog gebruiken is volgens mij gewoon onbenulligheid en de daardoor geboren gebrek aan creativiteit gedrenkt in een vleugje treiterij
Aanbevolen berichten