Spring naar bijdragen

weer nieuw


hjfotogrfie

Aanbevolen berichten

Goedendag

Ik ben sinds jaren, weer nieuw op deze site.!!!!

En om eerlijk te zijn is het niet al te gemakkelijk om hier wat te weten te komen.

Misschien ben ik een oude zeur.maar het antwoord wat ik kreeg schept geen duidelijkheid.

Ik kon vroeger (was niet alles beter) gewoon een gpx locatie in mijn device laden nu kan dat voor mijn gevoel niet

Ik wil weer schatten zoeken en de gpx bestanden in mijn oregon T600 laden .

waarom is deze site zo lastig te doorgronden .Ik fiets veel, in combinatie met mijn basecamp ,waarop ik vroeger (lees lang geleden +/_ 10 jaar ) ook mijn schatten kon vinden.

waarom is dat alles zoveel moeilijker geworden.

Zal wel met de leeftijd te maken hebben.maar zou het op prijs stellen als iemand? Mij daar weer in wegwijs maakt(in gewoon nederlands).

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo hjfotogrfie

Er is inderdaad veel veranderd. Sommigen dingen die erg handig waren zijn verdwenen en er zijn weer nieuwe dingen bijgekomen. Ik kan helaas je vraag niet beantwoorden, want ik ben niet zo technisch onderlegd. Je kunt wel meer info vinden als je bovenaan op het form, bij zoeken ‘ send to gps werkt niet’ ingeeft. Je ziet dan verschillende draadjes die over dit onderwerp gaan. Misschien heb je iets aan de antwoorden die daar gegeven worden. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het handiger om door te gaan in je eerste topic waarin ik ook een antwoord heb gegeven in plaats van met elke opmerking een nieuw topic openen. Als het antwoord je niet duidelijk is kan je gewoon verder vragen.

Begin eerst maar eens met wat je precies bedoelt met "de gpx bestanden in mijn oregon T600 laden". Deed je dat via BaseCamp? Dan is er niets veranderd. Deed je dat vroeger met de Sent to GPS -knop? Dan weet je nu ook dat de Garmin Communicator plug-in het niet meer doet en dat er alternatieven zijn. E.e.a. is ook afhankelijk van het feit dat je premium (= betalend) lid bent op geocaching.com of niet.

Hoe vollediger de informatie is die je zelf geeft, hoe duidelijker de antwoorden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...