Spring naar bijdragen

Waarom zie ik op mijn pc meer dan op mijn foon?


Kwekkiedoetookmee

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben zaterdag begonnen met geocaching doordat ik er iets over had gelezen. En wilde dit gelijk gaan proberen, wel met mijn telefoon, want om al gelijk een vol lidmaatschap en een GPS aan te schaffen, leek me wel ver gaan, al ben ik al wel aan het oriënteren. Vind het echt leuk om te doen.

Nu zie ik dat ik op de pc wel veel in de omgeving kan zien, op mijn telefoon niet, ligt dit dan aan de upgrade? Ben nog een leek en moet nog van alles lezen, maar ja, wat ik in de kop heb, zit ook in de kont. Dus niet eerst alles lezen, maar naar buiten en op pad. Weet iemand het antwoord hierop? En nog leuke tips omgeving Nuland, Oss, Rosmalen om te beginnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat komt omdat de geocaching-app van Groundspeak (die je ongetwijfeld op je telefoon gebruikt) maar een beperkt aantal caches laat zien. Namelijk alleen Traditionals en alleen makkelijker dan moeilijkheid 1,5.

Als je Premium member wordt, dan kun je via de app wel alles zien.

Je kunt op je telefoon echter ook gewoon de website gebruiken, dat kost wat meer dataverkeer, maar dan zie je wel alle caches. Overigens is het wel verstandig om met de 'makkelijke' caches te beginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...