Viervoeter Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 Vorig jaar verscheen een cito nog wel op de eventkalender nu niet meer? Kan dat hersteld worden? Graag wil ik de volgende cito op de kalender zien:De Vuursche het is op 10 maart 2018 in de ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 Die was er inderdaad doorheen geglipt. Was zeker niet de bedoeling. Hij staat er nu bij ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viervoeter Geplaatst 28 januari 2018 Auteur Share Geplaatst 28 januari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viervoeter Geplaatst 28 januari 2018 Auteur Share Geplaatst 28 januari 2018 Mag ik er dan ook op wijzen dat het volgende event niet vermeld is op de kalender?GEOPOLY-Event dit vind plaats op zondag 18 maart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 Staat er ook bij. Ik ga de komende week wel even uitzoeken waarom ze er niet bij stonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden