Peetee Geplaatst 23 december 2018 Share Geplaatst 23 december 2018 Daar sluit ik me graag bij aan Kikkers! Prettige feestdagen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 24 december 2018 Share Geplaatst 24 december 2018 fijne feestdagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 24 december 2018 Share Geplaatst 24 december 2018 Zelfs het zonnetje sluit zich vandaag aan bij alle goede wensen die uitgesproken worden en nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 24 december 2018 Share Geplaatst 24 december 2018 Ja, lekker dat het weer licht is. Hier ook een stralend blauwe lucht! Fijne Kerstdagen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 25 december 2018 Share Geplaatst 25 december 2018 Heeft iemand de parelmoerwolken gezien vanmorgen? Lijkt me echt gaaf. Als ik het goed begrijp, komt er tegen zonsondergang nog een kans ( in het noorden). Dus voordat we aan de gourmet gaan in het café allemaal nog even naar buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 december 2018 Share Geplaatst 25 december 2018 Ik heb nog niks gezien, regenboog2. Het is hier nogal bewolkt, maar ik ga het in de gaten houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 december 2018 Share Geplaatst 25 december 2018 Helaas, het bleef bewolkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 25 december 2018 Share Geplaatst 25 december 2018 Jammer. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 Op Terschelling waren ze blijkbaar wel te zien, regenboog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 Mooie foto's. Jammer dat het maar op een paar plaatsen te zien was, want zo vaak schijnt dat niet voor te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten