Geoman Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Ik ben op zoek naar de eigenaar van een verloren rugzak met geocaching spullen erin.Gevonden op 3 november jl. tussen de plaatsen Belfeld en Reuver. Antwoorden kan ook via PM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jakkes Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Gedeeld op FB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Agamemnon Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Ik ben op zoek naar de eigenaar van een verloren rugzak met geocaching spullen erin. Gevonden op 3 november jl. tussen de plaatsen Belfeld en Reuver. Antwoorden kan ook via PM. Hoi, heeft even geduurd voor ik op dit forum kwam. Het zou geweldig zijn als het mijn tas was. Hoe kan ik een foto sturen, zodat jullie kunnen verifiëren dat het mijn verloren tas is. Ik heb een bericht geplaatst in de Facebookgroep Geocaching voor iedereen. Daar staan ook de foto's. Mijn geocachernaam is pariPa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 5 november 2017 Auteur Share Geplaatst 5 november 2017 Dat zou mooi zijn! Ik heb je een PM gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 6 november 2017 Auteur Share Geplaatst 6 november 2017 Er zijn twee teams die de afgelopen maand in deze regio hun tas/rugzak zijn kwijtgeraakt. Het is nu wachten op een reactie van de vinder. Hij gaat aan de hand van de toegestuurde foto's bepalen wie de gelukkige is. Stay tuned! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 6 november 2017 Auteur Share Geplaatst 6 november 2017 Helaas, geen van beide matched. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 8 november 2017 Auteur Share Geplaatst 8 november 2017 Drie maal blijkt weer eens scheepsrecht te zijn. Een derde team bleek de eigenaar en heeft inmiddels contact met de vinder.Iedereen bedankt voor het meedenken en het doorspelen van de melding naar FB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 8 november 2017 Share Geplaatst 8 november 2017 Top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baio45 Geplaatst 11 november 2017 Share Geplaatst 11 november 2017 fantastisch dat dit op deze manier goed is opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden