Willyjanneke Geplaatst 31 oktober 2017 Share Geplaatst 31 oktober 2017 Heb een error SQL syntax, wie weet wat ik nou moet doen hier bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 31 oktober 2017 Share Geplaatst 31 oktober 2017 Waar zie je die syntax? Welke site, welk programma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willyjanneke Geplaatst 31 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2017 Ik kan niet de geo checker, mijn op geloste puzzels controleren. Geeft een error in mijn SQL syntax. Moet van alles als ik begrijp in de SQL in voeren, maar krijg dat niet voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 31 oktober 2017 Share Geplaatst 31 oktober 2017 Zojuist de http://geochecker.com/ getest. Kan geen fouten ontdekken.. Weet je zeker dat je de coordinaten goed invoert, ... juiste format? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willyjanneke Geplaatst 31 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2017 (bewerkt) Krijg niet de goede afbeelding van geo checker. Kreeg bericht van geoteam o.a dit You have an error in your SQL syntax; check te manual the corresponds to your MYSQL. server enz enz een hoop nummersen zo.... Zegt dan No extra decimals 31 oktober 2017 bewerkt door Willyjanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 31 oktober 2017 Share Geplaatst 31 oktober 2017 (bewerkt) SQL error? Geen idee, maar als je IE als browser hebt, dan kan je het volgende altijd proberen: - Sluit alle windows met IE af - Start IE ( nu is/mag maar 1 IE window aanwezig zijn !! ) - Klik op Tandwiel, "Internet opties" en klik onderin de popup op "verwijderen" - Zet minimaal optie 2 ( "Tijdelijke Internet.... " ) aan. Persoonlijk gebruik ik altijd opties 2, 3 en 4, maar ook de andere opties kan je gebruiken. Maar let op: bewaar je ook wachtwoorden in IE en twijfel je of je die allemaal nog weet, laat dan optie 7 ( "wachtwoorden" ) altijd uit !!! - Klik op "verwijderen" - Sluit IE af - Probeer het nu weer eens..... 31 oktober 2017 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 31 oktober 2017 Share Geplaatst 31 oktober 2017 Als ik het goed begrijp probeer je en oplossing te controleren op een geocheck-site. En die geochecker geeft daarop een foutmelding. Als dat klopt, dan kun je verder helemaal niets doen aan de foutmelding, en moet je wachten tot de maker van de geochecker-site het probleem heeft opgelost. Welke geochecker ga je precies heen ? en wat is de exacte URL die je daarvoor gebruikt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willyjanneke Geplaatst 2 november 2017 Auteur Share Geplaatst 2 november 2017 Bedankt allen die gereageerd hebben. Heb een geocheck geïnstalleerd. En ga niet meer op de cacheeigenaar icoon drukken voor de oplossing van de puzzel. Weet niet waarom dat eerst wel kon en nu niet, maar dat doet er niet meer toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden